2-4-2- برآورد بازگشتی 18

2-4-3- رفع ناسازگاری 19

2-5- رفع ناسازگاری با استفاده از برنامه­نویسی خطی.. 21

2-6- رفع ناسازگاری با استفاده از تئوری بازی.. 22

2-7- رفع ناسازگاری با استفاده از مدل گراف… 23

2-8- رفع ناسازگاری با استفاده از روند سلسله مراتبی تحلیلی و بهبود آن.. 25

31

3-1- مقدمه. 32

3-2- ویژگی­های سیستم­های تصمیم­همیار هوشمند.. 33

3-3- معرفی چند سیستم تصمیم­همیار هوشمند با ساختارهای متفاوت… 36

3-3-1- استفاده از الگوریتم­های تکاملی در ساختار IDSS 36

3-3-2- استفاده از عامل هوشمند در ساختار IDSS 38

3-3-3- استفاده از روش­های داده­کاوی و شبکه­های عصبی مصنوعی در ساختار IDSS 40

3-3-4- استفاده از یک روش تصمیم­گیری مبتنی برمنطق فازیدر ساختار IDSS 46

3-3-5- استفاده از استنتاج مبتنی بر مورد در ساختار IDSS 51

3-3-6- استفاده از مولفه­های مبتنی بر قانون در ساختار IDSS 55

فصل چهارم. بازی­های کامپیوتری استراتژیک بلادرنگ و سیستم­های هوشمند مرتبط با آنها 57

4-1- مقدمه. 58

4-2- ویژگی­های بازی­های استراتژیک بلادرنگ…. 59

4-3- مروری بر سیستم­های هوشمند مرتبط با بازی­های استراتژیک بلادرنگ…. 63

71

5-1- مقدمه. 72

5-2- معرفی سیستم پیشنهادی.. 73

5-3- مولفه­های اصلی سیستم پیشنهادی.. 74

5-4- روش رفع ناسازگاری بکار برده شده در سیستم پیشنهادی.. 77

80

89

فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………92

 

 

 

فهرست جداول

پایان نامه

جدول 6-1. مقادیر نهایی امتیازات بازیکنان 83

جدول 6-2. مقادیر نهایی منابع بازیکنان 83

جدول 6-3. مقادیر نهایی ویژگی­های اقتصادی بازیکنان 84

جدول 6-4. مقادیر نهایی ویژگی­های نظامی بازیکنان 84

جدول 6-5. مقادیر نهایی تجربه­های بازیکنان 84

جدول 6-6. مقادیر پنج معیار امتیاز نهایی، منابع جمع­آوری شده، ویژگی­های اقتصادی، امتیاز نظامی و تجربه­ی دو بازیکن 88

88

 

 

فهرست شکل ها

 

15

17

26

27

شکل2-5. (الف)روند سلسله مراتبی تحلیلی استاندارد. 28

شکل2-5. (ب) نسخه­ی تغییر داده شده­ی روند سلسله مراتبی تحلیلی 28

29

33

35

شکل 3-3. ساختاری برای یک سیستم تصمیم­همیار هوشمند . 37

42

و چگونگی ارتباط آنها 43

44

44

46

46

شکل 3-10. تابع عضویت غیرنزولی فازی متناظر با “ ”. 49

50

54

56

61

67

74

76

78

79

82

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...