1

اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….

11

فرضیات پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………..

12

تعریف واژه های کلیدی …………………………………………………………………………………………………………………

12

پیش فرض های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..

14

فصل دوم: دانستنی هایی پیرامون پژوهش……………………………………………………………………………….

 

چارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………

16

مروری بر مطالعات ………………………………………………………………………………………………………………………..

35

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

طرح پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………

52

جامعه پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..

52

محیط پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..

52

حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………………………………………

52

روش نمونه گیری و روش کلی اجرای طرح ………………………………………………………………………………………

53

معیارهای ورود و خروج …………………………………………………………………………………………………………………

54

متغیرها و نحوه کنترل آنها ………………………………………………………………………………………………………………

54

ابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………..

56

روایی و پایایی ابزار ……………………………………………………………………………………………………………………….

57

روش اجرای طرح …………………………………………………………………………………………………………………………

58

روش تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………

66

ملاحظات اخلاقی …………………………………………………………………………………………………………………………

67

محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….

67

فصل چهارم: یافته های پژوهش

 

توصیف واحدهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………..

68

یافته های اصلی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….

83

یافته های جانبی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….

93

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

بحث و بررسی یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..

102

نتیجه گیری نهایی ………………………………………………………………………………………………………………………….

119

پیشنهادات جهت بکارگیری یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………

120

پیشنهاداتی برای پژوهش های بعدی …………………………………………………………………………………………………..

120

منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………

121

پیوست ها

 

پیوست1: فرم انتخاب واحد پژوهش

 

پیوست 2: پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک

 

پیوست3: پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا

 

پیوست 4: محتوای آموزشی مهارتهای هوش هیجانی

 

پیوست 5: فرمرضایت آگاهانهشرکت در مطالعه

 

پیوست 6: کدهای اخلاقی

 

چکیده انگلیسی

 

صفحه عنوان به انگلیسی

 

 

فهرست جداول

پایان نامه

عنوان صفحه
جدول1-4 : نتایج آزمون های آماری برای بررسی برخورداری متغییرهای کمی تحقیق از توزیع طبیعی 69
جدول2-4 :میانگین سن دانش آموزان مورد مطالعه در دو گروه آزمون و کنترل 71
جدول 3-4: مقایسه میانگین تعداد فرزندان خانواده در دو گروه آزمون و کنترل 72
جدول 4-4: مقایسه میانگین تعداد اعضای خانواده دانش آموزان در دو گروه آزمون و کنترل 73
جدول5-4: مقایسه میانگین رتبه تولد دانش آموزان در دو گروه آزمون و کنترل 73
جدول6-4: مقایسه میانگین آخرین معدل تحصیلی در دو گروه آزمون و کنترل 78
جدول7-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از ناکامی در دو گروه آزمون و کنترل 78
جدول8-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از تعارضات در دو گروه آزمون و کنترل 79
جدول9-4 : مقایسه میانگین نمرات بعد فشارهای تحصیلی در گروه آزمون و کنترل 79
جدول10-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از تغییرات در گروه آزمون و کنترل 80
جدول11-4: مقایسه میانگین نمرات استرس خود تحمیلی در گروه آزمون و کنترل 80
جدول12-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش فیزیولوژیک به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل 81
جدول13-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش هیجانی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل 81
جدول14-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش رفتاری به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل 81
جدول15-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش شناختی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل 82
جدول16-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش به استرس در گروه آزمون و کنترل 82
جدول17-4 : مقایسه میانگین نمرات استرس تحصیلی کل در گروه آزمون و کنترل 83
جدول18-4: مقایسه میانگین نمره استرس ناشی از ناکامی قبل و بعد مداخله در گروه آزمون و کنترل 84
جدول 19-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از تعارضات قبل و بعد از مداخله در گروه آزمون و کنترل 85
جدول20-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از فشارها در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله 86
جدول21-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از تغییرات در گروه آزمونو کنترل قبل و بعد مداخله 87
جدول 22-4: مقایسه میانگین نمرات استرس خودتحمیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله 88
جدول23-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش فیزیولوژیک به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله 89
جدول24-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش هیجانی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله 90
جدول 25-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش رفتاری به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله 91
جدول26-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش شناختی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله 92
جدول 27-4: مقایسه میانگین نمرات استرس تحصیلی کل در در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله 93
جدول28-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک کیفیت ارتباط در گروه دریافت کننده مداخله 94
جدول 29-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک سطح تحصیلات پدر در گروه آزمون 95
جدول30-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک سطح تحصیلات مادر در گروه آزمون 96
جدول31-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک شغل مادر در دانش آموزان گروه آزمون 96
   

فهرست نمودارها

ی نوشته‌ها


 
 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...