پایان نامه : بررسی تاثیر برنامه آموزشی مهارتهای هوش هیجانی بر استرس تحصیلی دختران دبیرستانی  | 
					![]()  | 
				
1
اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….
11
فرضیات پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………..
12
تعریف واژه های کلیدی …………………………………………………………………………………………………………………
12
پیش فرض های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..
14
فصل دوم: دانستنی هایی پیرامون پژوهش……………………………………………………………………………….
چارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………
16
مروری بر مطالعات ………………………………………………………………………………………………………………………..
35
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
طرح پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………
52
جامعه پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..
52
محیط پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..
52
حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………………………………………
52
روش نمونه گیری و روش کلی اجرای طرح ………………………………………………………………………………………
53
معیارهای ورود و خروج …………………………………………………………………………………………………………………
54
متغیرها و نحوه کنترل آنها ………………………………………………………………………………………………………………
54
ابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………..
56
روایی و پایایی ابزار ……………………………………………………………………………………………………………………….
57
روش اجرای طرح …………………………………………………………………………………………………………………………
58
روش تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………
66
ملاحظات اخلاقی …………………………………………………………………………………………………………………………
67
محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….
67
فصل چهارم: یافته های پژوهش
توصیف واحدهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………..
68
یافته های اصلی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….
83
یافته های جانبی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….
93
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
بحث و بررسی یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..
102
نتیجه گیری نهایی ………………………………………………………………………………………………………………………….
119
پیشنهادات جهت بکارگیری یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………
120
پیشنهاداتی برای پژوهش های بعدی …………………………………………………………………………………………………..
120
منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………
121
پیوست ها
پیوست1: فرم انتخاب واحد پژوهش
پیوست 2: پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک
پیوست3: پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا
پیوست 4: محتوای آموزشی مهارتهای هوش هیجانی
پیوست 5: فرمرضایت آگاهانهشرکت در مطالعه
پیوست 6: کدهای اخلاقی
چکیده انگلیسی
صفحه عنوان به انگلیسی
فهرست جداول
| عنوان | صفحه | 
| جدول1-4 : نتایج آزمون های آماری برای بررسی برخورداری متغییرهای کمی تحقیق از توزیع طبیعی | 69 | 
| جدول2-4 :میانگین سن دانش آموزان مورد مطالعه در دو گروه آزمون و کنترل | 71 | 
| جدول 3-4: مقایسه میانگین تعداد فرزندان خانواده در دو گروه آزمون و کنترل | 72 | 
| جدول 4-4: مقایسه میانگین تعداد اعضای خانواده دانش آموزان در دو گروه آزمون و کنترل | 73 | 
| جدول5-4: مقایسه میانگین رتبه تولد دانش آموزان در دو گروه آزمون و کنترل | 73 | 
| جدول6-4: مقایسه میانگین آخرین معدل تحصیلی در دو گروه آزمون و کنترل | 78 | 
| جدول7-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از ناکامی در دو گروه آزمون و کنترل | 78 | 
| جدول8-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از تعارضات در دو گروه آزمون و کنترل | 79 | 
| جدول9-4 : مقایسه میانگین نمرات بعد فشارهای تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 79 | 
| جدول10-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از تغییرات در گروه آزمون و کنترل | 80 | 
| جدول11-4: مقایسه میانگین نمرات استرس خود تحمیلی در گروه آزمون و کنترل | 80 | 
| جدول12-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش فیزیولوژیک به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 81 | 
| جدول13-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش هیجانی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 81 | 
| جدول14-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش رفتاری به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 81 | 
| جدول15-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش شناختی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 82 | 
| جدول16-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش به استرس در گروه آزمون و کنترل | 82 | 
| جدول17-4 : مقایسه میانگین نمرات استرس تحصیلی کل در گروه آزمون و کنترل | 83 | 
| جدول18-4: مقایسه میانگین نمره استرس ناشی از ناکامی قبل و بعد مداخله در گروه آزمون و کنترل | 84 | 
| جدول 19-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از تعارضات قبل و بعد از مداخله در گروه آزمون و کنترل | 85 | 
| جدول20-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از فشارها در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 86 | 
| جدول21-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از تغییرات در گروه آزمونو کنترل قبل و بعد مداخله | 87 | 
| جدول 22-4: مقایسه میانگین نمرات استرس خودتحمیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 88 | 
| جدول23-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش فیزیولوژیک به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 89 | 
| جدول24-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش هیجانی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 90 | 
| جدول 25-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش رفتاری به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 91 | 
| جدول26-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش شناختی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 92 | 
| جدول 27-4: مقایسه میانگین نمرات استرس تحصیلی کل در در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 93 | 
| جدول28-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک کیفیت ارتباط در گروه دریافت کننده مداخله | 94 | 
| جدول 29-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک سطح تحصیلات پدر در گروه آزمون | 95 | 
| جدول30-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک سطح تحصیلات مادر در گروه آزمون | 96 | 
| جدول31-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک شغل مادر در دانش آموزان گروه آزمون | 96 | 
فهرست نمودارها
ی نوشتهها
فرم در حال بارگذاری ...
| 
 
							[سه شنبه 1399-10-16] [ 10:24:00 ب.ظ ] 
		 | 
		



