دانلود پایان نامه ارشد : خصوصی سازی در آموزش عالی و بررسی پیامد های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و پرورشی آن … |
اهداف خصوصی سازی22
روشهای خصوصی سازی23
خصوصی سازی در ایران 27
بخش دوم آموزش عالی و موانع و پیامدهای آن:
دانشگاه و فرآیند جهانی شدن 32
استقلال دانشگاهی و رابطهی آن با خصوصی سازی 34
دانشگاه و توسعهی فرهنگی و اجتماعی 35
دانشگاه و توسعهی اقتصادی 38
خصوصی سازی در آموزش عالی 38
تعریف خصوصی سازی آموزش عالی و انواع آن 41
اهداف خصوصی در آموزش عالی 44
عواقب و پیامدهای خصوصی سازی در آموزش عالی 45
دلایل بنیادین برعلیه یا له خصوصی سازی در آموزش عالی 47
علل خصوصی سازی در آموزش عالی 48
بررسی تجربهی برخی کشورها در خصوصی سازی آموزش عالی 50
برزیل 52
ایالات متحده آمریکا 54
هند 55
اسکاتلند 56
اوکراین 57
بخش سوم: معرفی نظام آموزش عالی ایران
تاریخچهی تحولات آموزش عالی ایران 58
ارکان نظام آموزش عالی ایران 59
جریانهای متنوع در آموزش عالی ایران 60
استقلال دانشگاهی در ایران 65
شاخصها و سیاستهای استقلال دانشگاه 67
مواد قانونی استقلال و خصوصی سازی آموزش عالی 68
خصوصی سازی آموزش عالی در ایران 71
تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع 72
خلاصهی فصل 79
فصل سوم: روش تحقیق:
مقدمه81
روش تحقیق 81
جامعهی آماری، حجم و روش نمونهگیری 83
روایی و پایایی ابزار اندازهگیری 85
روش تجزیه و تحلیل دادهها 87
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
مقدمه 89
یافتههای پژوهش
تحلیل دادههای جمعیت شناختی گروه اول (اساتید) 89
تحلیل دادههای جمعیت شناختی گروه دوم (دانشجویان)
تحلیل نتایج پرسشنامه بر اساس آمار استنباطی با استفاده از آزمون فریدمن
تحلیل نتایج پرسشنامه بر اساس آمار استنباطی با استفاده از آزمون تی (t) 108
فصل پنجم (نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات):
مقدمه —– 122
خلاصهی تحقیق —– 122
بحث و نتیجه گیری- 123
یافتههای جانبی تحقیق- 127
پیشنهادات و راهکارها 129
محدودیتهای تحقیق—– 132
پیشنهادات جهت تحقیقات آتی—– 133
منابع و ماخذ- 134
چکیده انگلیسی 153
پیوستها و ضمائم- 154
فهرست جداول و نمودارها
جدول (2-1) چارچوب اقتضایی تصمیمگیری برای خصوصی سازی- 23
جدول (2-2) اشکال خصوصی سازی 24
جدول (2-3) تعداد دانشجویان مراکز آموزش عالی به تفکیک دولتی و غیردولتی، گروه و دورهی تحصیلی در سال تحصیلی 88 – 1387- 62
جدول (2-4) دانشجویان مراکز غیردولتی 63
جدول (2- 5) شاخص مالی بخش آموزش عالی در سالهای 1384 و 1387- 63
جدول (3-1) تعداد افراد جامعه و نمونه آماری پژوهش– 83
جد.ل (3-2) مولفههای بدست آمده برای طراحی پرسشنامه- 84
جد.ل (3-3) نحوهی تقسیم بندی سوالات در پرسشنامه- 84
جدول (3-4) مقیاس اندازهگیری نمونه براساس طیف لیکرت– 85
جدول (3-5) ضریب آلفای کرونباخ- 86
جدول (4-1) توزیع فراوانی نمونه آماری بر اساس نوع دانشگاه پاسخگویان (اساتید) 90
جدول (4-2) توزیع فراوانی نمونه آماری به تفکیک جنسیت پاسخگویان (اساتید) 91
جدول (4-3) توزیع فروانی نمونه آماری بر اساس سطح تحصیلات پاسخگویان (اساتید) 92
جدول (4-4) توزیع فراوانی نمونهی آماری براساس سابقهی علمی پاسخگویان (اساتید) 93
—
—
—
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
—–
فهرست نمودارها
نمودار شماره (4-1) توزیع فراوانی نسبی نوع دانشگاه اساتید 91
نمودار شماره(4-2) توزیع فراوانی نسبی بر اساس جنسیت اساتید 92
نمودار شماره(4-3) توزیع فراوانی نسبی بر اساس سطح تحصیلات اساتید 93
نمودار شماره(4-4) توزیع فراوانی نسبی بر اساس سابقهی علمی اساتید 94
نمودار شماره(4- 5) توزیع فراوانی نسبی بر اساس رتبهی علمی اساتید 95
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-16] [ 10:22:00 ب.ظ ]
|