دانلود پایان نامه ارشد : رابطه خودکارآمدی ، توانایی فراشناختی و انگیزش تحصیلی با عملکرد ریاضی دانش آموزان … |
2-3 انگیزش تحصیلی.. 16
تعریف انگیزش و انگیزه 17
اهمیت و معنای انگیزش… 19
انگیزش عمومی و انگیزش اختصاصی برای یادگیری.. 20
نقش انگیزش در پیشرفت تحصیلی و یادگیری افراد. 21
انگیزش تحصیلی.. 22
رویكرد های مختلف انگیزشی.. 25
رویكرد رفتاری.. 25
رویکرد شناختی.. 25
رویکرد انسان گرایی.. 26
رویکرد اجتماعی-فرهنگی.. 29
رویکرد انتظار ضرب در ارزش… 30
نظریهانگیزش پیشرفت.. 31
نظریه انگیزشی نسبت دادن. 32
راهبردهای ایجاد انگیزش تحصیلی در یادگیرندگان. 33
انگیزش تحصیلی: جمع بندی.. 37
2-4 توانایی فراشناختی.. 38
فراشناخت.. 39
مفهوم فراشناخت.. 40
مولفه های فراشناخت.. 44
راهبرد های فراشناختی.. 48
کمک به رشد توانایی های فراشناختی.. 51
راهبردهای توسعه ی توانایی فراشناختی.. 52
رابطه شناخت و فراشناخت.. 52
روابط بین اجزاء فراشناخت.. 53
اهمیت توانایی فراشناختی.. 53
2-5 خودکارآمدی.. 57
ابعاد خودکارآمدی.. 59
منابع باورهای خودکارآمدی.. 60
دستاورد های عملکرد. 61
تجربه های جانشین. 61
ترغیب کلامی.. 62
حالتهای فیزیولوژیک… 62
خودکارآمدی و تنیدگی.. 63
ویژگیهای افراد خودکارآمد. 64
2-6 پیشینه پژوهش های انجام شده 65
پیشینه پژوهش های انجام شده در داخل کشور. 65
پیشینه پژوهش های انجام شده در خارج کشور. 71
2-7 جمعبندی مطالب ارائه شده 73
فصل سوم: روش پژوهش
3-1 مقدمه. 75
3-2 روش تحقیق. 75
3-3 جامعه آماری، روش نمونه گیری، حجم نمونه. 75
جامعه آماری: 75
3-4 روش گردآوری اطلاعات: 76
3-5 ابزارهای پژوهش… 76
پرسشنامه خودکارآمدی عمومی(GSE) 76
پرسشنامه توانایی فراشناختی(MCQ-30) 77
پرسشنامه انگیزش تحصیلی.. 78
3-6 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 79
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه. 81
4-2 شاخص های توصیفی مربوط به متغیرهای پژوهش… 81
شاخص های توصیفی جنسیت: 81
شاخص های توصیفی متغیر عملکرد ریاضی: 82
شاخص های توصیفی متغیر انگیزش تحصیلی: 83
شاخص های توصیفی متغیر توانایی فراشناختی: 84
شاخص های توصیفی متغیر خودکارآمدی: 86
4-3 بررسی فرضیه های پژوهش… 87
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1 مقدمه. 94
5-2 بحث و تفسیر. 94
5-4 محدودیت ها ی پژوهش… 98
5-5 پیشنهادها 98
1-5-5 پیشنهادهای پژوهشی.. 98
5-5-2 پیشنهادهای کاربردی.. 99
خلاصه پژوهش… 100
منابع: 101
Abstract 112
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1: انگیزش عمومی و اختصاصی برای یادگیری.. 21
جدول4-1: شاخص های توصیفی افراد به تفکیک جنسیت.. 81
جدول4-2، شاخص های توصیفی عملکرد ریاضی در دو گروه دختر و پسر. 82
جدول4-3، شاخص های توصیفی انگیزش تحصیلی در دو گروه دختر و پسر. 83
جدول4-4، شاخص های توصیفی توانایی فراشناختی در دو گروه دختر و پسر. 84
جدول4-5، شاخص های توصیفی خودکارآمدی در دو گروه دختر و پسر. 86
جدول4-6 : همبستگی بین خودکارآمدی با عملکرد ریاضی دانش آموزان. 87
جدول4-7 : همبستگی بین توانایی فراشناختی با عملکرد ریاضی دانش آموزان. 88
جدول4-8: همبستگی بین انگیزش تحصیلی با عملکرد ریاضی دانش آموزان. 88
جدول4-9: نتایج تحلیل واریانس برای معناداری معادله رگرسیون و ضرایب همبستگی چندگانه متغیرهای انگیزش تحصیلی، توانایی فراشناختی و خودکارآمدی با عملکرد ریاضی دانش آموزان. 89
جدول4-10: نتایج تحلیلرگرسیون گام به گاممتغیرهای انگیزش تحصیلی، توانایی فراشناختی و خودکارآمدی با عملکرد ریاضی.. 90
جدول4-11: آزمون t مستقل بین دو گروه دانش آموزان دختر و پسر در متغیر عملکرد ریاضی.. 91
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 1-4: شاخص های توصیفی درصد افراد شرکت کننده به تفکیک جنسیت.. 82
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-16] [ 10:22:00 ب.ظ ]
|