• بندی………………………………………………………………………………………………21
  • بر تحقیقات پیشین………………………………………………………………..23

      • مقدمه…………………………………………………………………………………23
      • مطالعات قبلی در شناسایی خودکار و نیمه خودکار الگوهای طراحی و محدودیت هایشان………………………………………………………………………………..24
      • جمع بندی……………………………………………………………………………………………28
  • تولید مجموعه داده …………………………………………………………………………..30

      • مقدمه…………………………………………………………………………………………………..30
      • معیارهای استخراج شده……………………………………………………………………..31
      • چارچوب آنالیز جهت شناسایی اولیه و تصحیح برچسب الگوهای طراحی…………………………………………………………………………………………..48
      • جمع بندی……………………………………………………………………………50
  • آزمایشات و نتایج عددی…………………………………………………………………….51

      • مقدمه……………………………………………………………………………………………52
      • کارایی یادگیری……………………………………………………………………………52
      • جمع بندی…………………………………………………………………………………….56
  • نتیجه گیری و کارهای آتی…………………………………………………………………..58

پایان نامه

  • فهرست منابع و مآخذ………………………………………………………………………….59

چکیده به زبان انگلیسی ……………………………………………………………………..62

فهرست جدول ها

 

عنوان صفحه

جدول2-1ماتریس درهم……………………………………………………………………………………………….19

جدول 4-1بخش کوچکی از مجموعه داده برای عملگر تصحیح برچسب……………………49

جدول4-2 بخش کوچکی از مجموعه داده برای عملگر پالایش…………………………………50

جدول 5-1ارزیابی دقت بکارگیری معیارها و روش داده­کاوی C5.0 با روش یکی در مقابل همه………………………………………………………………………………………………………………………………………..53

جدول 5-2 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاوی SVMو معیارها با روش یکی در مقابل همه………………………………………………………………………………………………………………………………………..53

جدول 5-3 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاویBoosting و معیارها با روش یکی در مقابل همه……………………………………………………………………………………………………………………………..54

جدول 5-4 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاوی SVM و معیارها با روش دو در دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………..55

جدول 5-5 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده­کاوی Boosting و معیارها با روش دو در دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………..55

جدول 5-6 ارزیابی دقت بکارگیری روش­های داده­کاوی و معیارها با روش چند برچسب………………………………………………………………………………………………………………………………….55

فهرست شکل ها

عنوان صفحه

شکل4-1الگوی استراتژی………………………………………………………………………………32

شکل4-2یک نمونه الگوی استراتژی حقیقی………………………………………………32

شکل4-3 رابط های یک نمونه الگوی استراتژی حقیقی……………………………..33

شکل4-4ترتیب فراخوانی از رابط های یک استراتژی حقیقی………………………33

شکل4-5الگوی وضعیت…………………………………………………………………………….35

شکل4-6الگوی تطبیق دهنده شی…………………………………………………………..37

شکل4-7الگوی کارخانه انتزاعی……………………………………………………………….39

شکل4-8الگوی فرمان………………………………………………………………………………40

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...