دانلود پایان نامه ارشد : اثرات مجاورت با کورپیریفاس در طی دوره نوزادی بر نقص حافظه … |
صرع…………………………………………………………………………………………………………13
2-6) مدل کیندلینگ در مطالعه صرع……………………………………………………………………………………..16
2-7) ساختارهای مغزی و سیستمهای نوروترنسمیتری دخیل در حافظه…………………………….17
2-8) تاثیر صرع بر یادگیری و حافظه………………………………………………………………………………………23
2-9) هدف…………………………………………………………………………………………………………………………………24
فصل سوم: مواد و روشها
3-1) مواد مورد استفاده…………………………………………………………………………………………………………….26
3-2) وسایل و دستگاهها…………………………………………………………………………………………………………27
3-3) حیوانات و تیمار……………………………………………………………………………………………………………….27
3-4) کیندلینگ………………………………………………………………………………………………………………………..28
3-5) آزمون یادگیری حافظه فضایی با ماز شعاعی هشت بازویی……………………………………………29
3-5-1) مراحل انجام آزمایش…………………………………………………………………………………………………..30
3-6) آنالیز آماری………………………………………………………………………………………………………………………30
فصل چهارم: نتایج
4-1) تاثیر کورپیریفاس بر کیندلینگ……………………………………………………………………………………..33
4-2) آزمون یادگیری فضایی……………………………………………………………………………………………………35
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1) بحث…………………………………………………………………………………………………………………………………47
5-2) نتیجه گیری کلی……………………………………………………………………………………………………………..53
5-3) پیشنهادات برای مطالعات آینده……………………………………………………………………………………..53
فهرست منابع و ماخذ………………………………………………………………………………………………………………..54
فهرست نمودارها
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
نمودار4-1) مقایسه میانگین درجه تشنج بین گروههای کورپیریفاس و DMSO در روزهای مختلف القاء کیندلینگ در موشهای صحرایی نر…………………………………………………………………34
نمودار4-2) مقایسه میانگین درجه تشنج بین گروههای کورپیریفاس وDMSO در روزهای مختلف القاء کیندلینگ در موشهای صحرایی ماده………………………………………………………………34
نمودار4-3) مقایسه میانگین خطاهای حافظه مرجع موشهای صحرایی نر در روزهای
مختلف بین گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………………………………………………37
نمودار4-4) مقایسه میانگین خطاهای حافظه مرجع موشهای صحرایی ماده در روزهای
مختلف بین گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………………………………………………37
نمودار 4-5) مقایسه میانگین خطاهای حافظه کاری موشهای صحرایی نر در روزهای
مختلف بین گروههای کورپیریفاس و DMSO……………………………………………………………………..38
نمودار4-6) مقایسه میانگین خطاهای حافظه کاری موشهای صحرایی ماده در روزهای
مختلف بین گروههای کورپیریفاس و DMSO……………………………………………………………………….38
نمودار 4-7) مقایسه میانگین خطاهای حافظه مرجع موشهای صحرایی نر در اثر تزریق
غلظتهای مختلف اسکاپولامین در گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………39
نمودار4-8) مقایسه میانگین خطاهای حافظه مرجع موشهای صحرایی ماده در اثر تزریق
غلظتهای مختلف اسکاپولامین در گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………39
نمودار 4-9) مقایسه میانگین خطاهای حافظه مرجع موشهای صحرایی نر در اثر تزریق
غلظتهای مختلف MK-801 در گروههای کورپیریفاس و DMSO…………………………………..40
نمودار 4-10) مقایسه میانگین خطاهای حافظه مرجع موشهای صحرایی ماده در اثر تزریق
غلظتهای مختلف MK-801 در گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………….40
نمودار 4-11) مقایسه میانگین خطاهای حافظه کاری موشهای صحرایی نر در اثر تزریق
غلظتهای مختلف اسکاپولامین در گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………41
نمودار 4-12) مقایسه میانگین خطاهای حافظه کاری موشهای صحرایی ماده در اثر تزریق
غلظتهای مختلف اسکاپولامین در گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………41
نمودار 4-13) مقایسه میانگین خطاهای حافظه کاری موشهای صحرایی نر در اثر تزریق
غلظتهای مختلف MK-801 در گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………….42
نمودار 4-14) مقایسه میانگین خطاهای حافظه کاری موشهای صحرایی ماده در اثر تزریق
غلظتهای مختلف MK-801 در گروههای کورپیریفاس و DMSO………………………………….42
نمودار 4-15) مقایسه میانگین شاخصهای حافظه موشهای صحرایی نر در روزهای مختلف بین گروه کورپیریفاس و DMSO……………………………………………………………………………………………..43
نمودار 4-16) مقایسه میانگین شاخصهای حافظه موشهای صحرایی ماده در روزهای مختلف بین گروه کورپیریفاس و DMSO……………………………………………………………………………………………..43
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-17] [ 09:49:00 ق.ظ ]
|