فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین

2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….8

2-2- مدل سلسله­مراتبی …………………………………………………………………………………………………..8

2-2-1- هیندز …………………………………………………………………………………………………………10

2-2-2- لانگاکر ………………………………………………………………………………………………………..10

2-3- مدل پیوستگی موضوعی ……………………………………………………………………………………….12

2-3-1- تای ……………………………………………………………………………………………………………..13

2-3-2- کلنسی ……………………………………………………………………………………………………….13

2-3-3- چن …………………………………………………………………………………………………………….16

2-4- مدل شناختی ………………………………………………………………………………………………………..17

2-4-1- تاملین و تاملین و پو ………………………………………………………………………………….19

2-5- نظریه دسترسی …………………………………………………………………………………………………….20

2-5-1- جاربو …………………………………………………………………………………………………………..22

2-6- نظریه مرکزیت ……………………………………………………………………………………………………….23

2-7- مدل کاربرد­شناختی ………………………………………………………………………………………………28

2-7-1- بلک ول ………………………………………………………………………………………………………30

2-7-2- شیو و هوانگ ……………………………………………………………………………………………..33

2-7-3- تاکامی ………………………………………………………………………………………………………..37

پایان نامه

2-8- نتیجه­گیری ……………………………………………………………………………………………………………38

فصل سوم: چارچوب تحلیلی

3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………41

3-2- مدل کاربرد­شناختی ………………………………………………………………………………………..41

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داد­ه­ها

4-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………51

4-2- داده­های سازگار با اصل کمیت و اطلاع­مندی ………………………………………………..51

4-3- داده­های سازگار با اصل شیوه …………………………………………………………………………57

4-4- نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………..78

فصل پنجم: نتیجه­گیری و پیشنهاد­ها

5-1- خلاصه ……………………………………………………………………………………………………………..80

5-2- پاسخ به سوالات پژوهش………………………………………………………………………………….81

5-3- پیشنهاد­هایی برای انجام پژوهش­های آینده …………………………………………………..83

فهرست منابع

منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………85

منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………85

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...