2-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 15

2-2- تعریف ICT روستایی………………………………………………………………………………………………………………………. 16

2-3-اهداف ای سی تی چیست؟………………………………………………………………………………………………………………… 16

2-4- فناوری اطلاعات و دولت الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………. 17

2-5- مفهوم دولت الکترونیکی……………………………………………………………………………………………………………………. 19

2-6- مزایاو موانعدولت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………….. 20

2-7- مراحل تدوین استراتژی دولت الکترونیک………………………………………………………………………………………….. 21

2-8- شهر الکترونیکی………………………………………………………………………………………………………………………………… 23

2-9- جامعه الکترونیکی……………………………………………………………………………………………………………………………… 24

2-10- تجارت الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………………………. 25

2-11- مدل اجرائی برای توسعه ICT روستایی ………………………………………………………………………………………. 27

2-12 مدل های ارائه شده برای روستایی ICT ………………………………………………………………………………………. 28

2-13- روستا و تاثیر ICT در آن……………………………………………………………………………………………………………… 30

2-14 مباحث پژوهشی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 33

فصل سوم ـروش تحقیق

3-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 38

3-2 روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 38

3-3 جامعه آماری و حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………………… 39

3-4 ابزار جمع‏آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………. 39

3-5 نحوه اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

3-6 روایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 41

3-7 پایایی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

3-8 بیان فرضیه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 43

3-9روش تجزیه و تحلیل آماری…………………………………………………………………………………………………………………. 44

3-10 ابزار کار……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 44

3-11 محدودیتهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………. 44

فصل چهارم ـ تجزیه و تحلیل یافته‏های تحقیق

4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 46

4-2 متغیرهای جمعیت‏شناختی…………………………………………………………………………………………………………………….. 46

پایان نامه

4-3 آزمون نرمال بودن داده‏ها…………………………………………………………………………………………………………………….. 48

4-4 فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 49

4-5 فرضیه فرعی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 49

4-6 بررسی و مقایسه رضایت روستاییان از وضعیت خدمات دفاتر پیشخوان………………………………………………….. 51

فصل پنجم ـ نتیجه‏گیری و پیشنهادات

5-1مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 55

5-2 بحث…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 55

5-3 نتیجه‏گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 57

5-4 مدل نهایی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………… 58

5-5پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 59

منابع و مأخذ

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 62

منابع غیرفارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 65

چکیده غیر فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 69

فهرست جدول ها

عنوان…………………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه

جدول 2-1: برآورد عواید حاصل از تجارت الکترونیکی در منتخبی از کشورهای آسیا(2001)…………………………….. 26

جدول 4-1: توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب جنسیت……………………………………………………………………………………………. 46

جدول 4-2: توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب سن………………………………………………………………………………………………….. 47

جدول 4-3 : نتایج آزمون کلوموگروف اسمیرنوف……………………………………………………………………………………………….. 49

جدول 4-4 : نتایج آزمون نسبت مربوط رضایت روستاییان از وضعیت خدمات دفاتر پیشخوان……………………………… 49

جدول 4-5 : نتایج آزمون نسبت مربوط رضایت روستاییان… ……………………………………………………………………………… 50

جدول 4-6 : نتایج آزمون نسبت مربوط رضایت روستاییان … …………………………………………………………………………….. 50

جدول 4-7: نتایج آزمون نسبت مربوط رضایت روستاییان … ……………………………………………………………………………… 51

جدول شماره 4-8: نتایج آزمون یومن ویتنی برای مقایسه روستاییان مرد و زن………………………………………………….. 52

جدول شماره 4-9: نتایج آزمون کروسککال والیس…………………………………………………………………………………………… 53

فهرست نمودار

عنوان…………………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه

نمودار 2-1- میزان تغیرات امكانات ارتباطی در جهان گزارش شده توسط اتحادیه جهانی مخابرات…………………….. 31

نمودار 2-2: روند تغیرات تعداد كاربران اینترنت در جهان گزارش شده توسط اتحادیه جهانی مخابرات…………………. 32

نمودار 2-3: افزایش تعداد كاربران جهان در استفاده از شبكه باند پهن………………………………………………………………… 32

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...