• تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….10
  • روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………..11
  • جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………11
  • قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………12

1-9-1 قلمرو زمانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………12

1-9-2 قلمرو مکانی …………………………………………………………………………………………………………………………………..12

1-9-3 قلمرو موضوعی ……………………………………………………………………………………………………………………………….12

    • روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………………………………………12
    • روش و ابزار گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………………………….12
    • روش تجزیه تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………..13
    • تعریف مفاهیم اساسی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………13

 

فصل دوم :مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مقدمه

    • عدالت سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………………………17

2-1-1-انواع عدالت سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………….18

2-1-1-1 عدالتتوزیعی…………………………………………………………………………………………………………………………18

2-1-1-2 عدالترویهای………………………………………………………………………………………………………………………..19

2-1-1-3- عدالتمراودهای…………………………………………………………………………………………………………………….21

2-1-1-4- عدالت اطلاعاتی……………………………………………………………………………………………………………………..22

2-1-1-5- عدالت احساسی……………………………………………………………………………………………………………………..22

2-1-1-6- عدالت مشاهده ای………………………………………………………………………………………………………………….22

2-1-1-7-عدالت زبانشناختی…………………………………………………………………………………………………………………22

2-1-2 ساختار سازمان عدالت گرا……………………………………………………………………………………………………………….24

2-1-2-1 محیط و تأثیر آن بر رفتارهای عادلانه…………………………………………………………………………………………..25

2-1-2-2 مدیریت استبدادی …………………………………………………………………………………………………………………26

2-1-2-3 فناوری و عدالت سازمانی………………………………………………………………………………………………………..27

2-1-2-4 اندازه سازمان و امكان اجرای عدالت در آن………………………………………………………………………………….28

2-1-2-5 ساخت قدرت و كنترل، و عدالت سازمانی……………………………………………………………………………………29

2-1-2-6- فرهنگ و زبان……………………………………………………………………………………………………………………..30

    • تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………………….31

2-2-1دیدگاه های نظری تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………..32

2-2-1-1- مدل می یر و آلن…………………………………………………………………………………………………………………32

2-2-1-2- مدل مایر و شورمن………………………………………………………………………………………………………………33

2-2-1-3-مدل جاروس و همکاران………………………………………………………………………………………………………..34

2-2-2- دیدگاه های نظری عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی………………………………………………………………………………….35

    • رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………39

2-3-1- ابعاد رفتار شهروندی…………………………………………………………………………………………………………………..40

2-3-2- ویژگی های کلیدی رفتار شهروندی ……………………………………………………………………………………………….44

2-3-3- عوامل تأثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………………………….45

2-3-4- مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی …………………………………………………………………………………………51

2-3-4-1- اعتماد ……………………………………………………………………………………………………………………………..51

2-3-4-2- مشروعیت …………………………………………………………………………………………………………………………52

2-3-4-3- تقابل ……………………………………………………………………………………………………………………………….52

2-3-4-4- عدالت سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………..52

2-3-5- رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی ………………………………………………………………………………54

    • پژوهش های صورت گرفته پیرامون موضوع ………………………………………………………………………………………..56

2-3-1 پژوهش های انجام شده در داخل کشور …………………………………………………………………………………………..56

2-3-2 پژوهش های انجام شده در خارج کشور ………………………………………………………………………………………….58

    • جمع بندی پایه های تجربی ……………………………………………………………………………………………………………60
    • مدل تحلیل پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………..60
    • معرفیبانک تجارت……………………………………………………………………………………………………………………61

 

فصل سوم : روش اجرایی تحقیق

مقدمه

    • نوع و روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………..65
    • جامعه آماری مورد بررسی …………………………………………………………………………………………………………………….65

3-2-1 جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………….65

3-2-2- حجمنمونه ……………………………………………………………………………………………………………………………65

3-2-3- روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………….66

3-2-4- تعیین حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………………….66

    • ابزار و روش گردآوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………………66

3-4-1 ابزار اندازه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………..66

3-4-2 پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………….67

3-4-3 نحوه توزیع پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………..68

    • روایی و پایایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………..68

3-4-1 روایی یا اعتبار پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………68

3-4-2 پایائی یا اعتماد پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………..68

    • روش های تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………..69

3-5-1 روش های آماری مورد استفاده در پژوهش …………………………………………………………………………………….70

 

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها

مقدمه

    • آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………………………73

4-1-1 جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………..73

4-1-2 سن پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………………………………….74

4-1-3 سابقه کار پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………………..74

4-1-4 میزان تحصیلات پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………..75

4-1-5 وضعیت استخدام پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………………….76

    • آمار استنباطی ……………………………………………………………………………………………………………………………………77

4-2-1 نرمال بودن …………………………………………………………………………………………………………………………….77

    • مدل نظری پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………78

4-3-1-مدلیابیمعادلاتساختاری………………………………………………………………………………………………………….78

4-3-2-مدلاندازهگیرییاتحلیلعاملیتاییدی………………………………………………………………………………………..79

    • مدلساختاری(مدلتحلیلمسیر) ………………………………………………………………………………………………………….84
    • نتایجحاصلازفرضیههایپژوهش…………………………………………………………………………………………………………86

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات

مقدمه

    • جمع بندی و نتایج …………………………………………………………………………………………………………………………….90
    • پیشنهادها ………………………………………………………………………………………………………………………………………..92

5-2-1 پیشنهادمبتنی بر یافته های تحقیق………………………………………………………………………………………………….92

5-2-2 پیشنهادات کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………..94

5-2-3 پیشنهادها برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………………………………….94

5-2-4-مشکلات محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………….95

 

فهرست منابع و مآخذ:

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………..97

منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………98

پیوست…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..99

پایان نامه و مقاله

چکیده انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………100

فهرست جدول ها

عنوان صفحه

جدول 3-1 سؤالات تخصصی………………………………………………………………………………………………………………………..

جدول 3-2 پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….

جدول 4-1 آمار توصیفیجنسیت پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………

جدول 4-2 آمار توصیفیسن پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………………….

جدول 4-3 آمار توصیفیسابقه کار پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………….

جدول 4-4 آمار توصیفیمیزان تحصیلات پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………

جدول 4-5 آمار توصیفیوضعیت استخدام پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………….

جدول 4-6 توصیف آماری متغیرهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………………

جدول 4-7 نرمال بودن ………………………………………………………………………………………………………………………………..

جدول 4-8 نتایج مدل اندازه گیری پژوهش……………………………………………………………………………………………………..

جدول 4-9 خلاصه نتایج شاخص ها…………………………………………………………………………………………………………….

 

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار2-1 مسیرهایتعاملیسازمانومحیط ………………………………………………………………………………………………….

نمودار 4-1 آمار توصیفیجنسیت پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………….

نمودار 4-2 آمار توصیفیسن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………..

نمودار 4-3 آمار توصیفیسابقه کار پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………..

نمودار 4-4 آمار توصیفیمیزان تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………

نمودار 4-5 آمار توصیفیوضعیت استخدام پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………

 

 

فهرست شکل ها

عنوان صفحه

شکل 1-1 مدل تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………….

شکل 2-1حیطه های رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………………………………………

شکل 2-2مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………………….

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...