پایان نامه ارشد:بررسی تأثیر ارایه پوشش های بیمهای بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان شعب … |
2 ـ 4) تكنیكها و اصول بیمه 17
2-5) نقش بیمه و پوششهای آن در بخش اقتصاد 20
2-6) صنعت بیمه و انواع پوششهای بیمه ای در ایران 21
2-7) اعتماد و رضایتمندی مشتریان 27
2 ـ 8) رضایت منتدی و وفاداری مشتریان 29
2ـ9) ارزشهای ادراكی و رضایتمندی و وفاداری مشتری 31
2ـ10) مهمترین اثرات رضایت مشتری و وفاداری آنها بر فرایندهای سازمان 35
2 ـ 11) چرخة بهبود مستمر (خدمت مطلوب) و جلب رضایت و وفادارسازی مشتری 36
2 ـ 12) الگوهای رضایتمندی مشتری 39
2 ـ 12ـ1) الگوی رضایتمندی مشتری سوئدی 39
2 ـ 12ـ2) الگوی رضایتمندی مشتری در آمریكا 40
2 ـ 12ـ3) الگوی رضایتمندی مشتری در اروپا 41
2 ـ 13) چالشهای سنجش رضایتمندی و وفاداری مشتری 41
2-14) پیشینه تحقیق 42
فصل سوم: مواد و روشها
3-1) مقدمه 45
3 ـ 2) روش تحقیق 45
3 ـ 3) جامعة آماری 46
3 ـ 4) حجم نمونه و روش نمونه گیری 47
3 ـ 5) روش گردآوری داده ها 47
3 ـ 6) ابزار گردآوری داده ها 47
3 ـ 7) روائی و پایائی ابزار سنجش 48
3 ـ 8) روش تجزیه و تحلیل داده ها 48
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
4-1) مقدمه 50
4 ـ 2) توصیف آماری شاخصهای جمعیت شناختی تحقیق 51
4 ـ 3) توصـیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیرهای تحقیق 53
4-3-1) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر پوششهای بیمه ای 53
4-3-2) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر رضایتمندی مشتریان 54
4-3-3) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر وفاداری مشتریان 55
4 ـ 4) آزمون كولموگوروف ـ اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق 56
4 ـ 5) تجـزیه و تحلیل استنباطی (آزمون فرضیه های تحقیق) 57
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5 ـ 1) مقدمه 60
5 ـ 2) بحث و نتیجه گیری 61
5 ـ 3) محدودیت های پژوهش 61
5 ـ 4) پیشنهادها 61
5-4-1) پیشنهادهای كاربردی در راستای نتایج تحقیق 61
5 ـ4ـ2) پیشنهـاداتی برای محققان آتی 62
منابع و مأخذ 65
پیــــوستها 68
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول (2-1): ظرفیت مجاز نگهداری ریسك شركتهای بیمه و بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران برای سال 1392 و جزئیات برخی شاخصهای مالی 24
جدول (3-1): پایایی پرسشنامه 48
جدول (4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت 51
جدول (4-2): توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 52
جدول (4-3): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر پوششهای بیمه ای 53
جدول (4-4): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر رضایتمندی مشتریان 54
جدول (4-5): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر وفاداری مشتریان 55
جدول (4- 6): نتایج آزمون كولموگوروف – اسمیرنوف 56
جدول (4-7): آزمون فرضیة 1 57
جدول (4-8): آزمون فرضیة 2 58
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (2-1): روند سهم رشته های بیمه از حق بیمه تولیدی بازار بیمه 25
نمودار (2-2): روند حق بیمه تولیدی، خسارت پرداختی و ضریب خسارت بازار بیمه 25
نمودار (2-3): سهم استان ها از حق بیمه تولیدی صنعت بیمه كشور سال 1390 26
نمودار (2-4): روند شاخصهای توسعه صنعت بیمه كشور 26
نمودار (4 – 1): درصد پاسخ های نمونة آماری به سؤال جنسیت 51
نمودار (4-2): درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 52
نمودار (4-3): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر پوششهای بیمه ای 53
نمودار (4-4): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر رضایتمندی مشتریان 54
نمودار (4-5): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر وفاداری مشتریان 55
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-16] [ 10:50:00 ب.ظ ]
|