2-2-1-9 مدیریت اقتضایی.. 27

2-2-1-10 دیدگاه مصالحه جویانه اقتضایی.. 27

2-2-1-11 اهمیت مدیریت آموزشی.. 31

2-2-1-12 تعریف مدیریت آموزشی.. 33

2-2-1-13 اهداف مدیریت آموزشی.. 34

2-2-1-14 مهارت های سه گانه مدیریت… 34

2-2-1-15 کارکردهای مدیریت آموزشی.. 35

2-2-1-16 ویژگی های مدیر آموزشی.. 36

2-2-2 بخش دوم: موفقیت شغلی.. 36

2-2-2-1 مفاهیم مرتبط با موفقیت شغلی.. 38

2-2-2-2 نظریه ی شغلی- شخصیتی جان ال. هالند. 42

2-2-2-3 راهنمائی شغلی.. 43

2-2-2-4 اطلاعات شغلی.. 43

2-2-2-5 محدودیت تنوع شغلی زنان و موفقیت شغلی آن ها 51

2-2-2-6 تبعیض شغلی عمودی برای زنان و موفقیت شغلی آن ها 51

2-2-2-7 انگیزش و موفقیت شغلی.. 53

2-3- مرور پژوهش های انجام شده 55

2-3-1 پژوهش های انجام شده درداخل کشور. 55

2-3-2 پژوهش های انجام شده در خارج کشور. 58

2-4- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری تحقیق.. 58

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه. 61

3-2- روش تحقیق.. 61

3-3- جامعه آماری و نمونه مورد مطالعه (حجم نمونه و روش نمونه گیری) 61

3-4- ابزار تحقیق و روایی و پایایی ابزار. 61

3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها 62

فصل چهارم:تجزیه تحلیل داده ها

4-1- مقدمه. 64

4-2- یافته های جمعیت شناختی.. 64

4-2-1 توصیف گروه نمونه بر حسب جنسیت… 64

4-2-2 توصیف گروه نمونه بر حسب سطح تحصیلات… 65

4-2-3 توصیف گروه نمونه بر حسب سن.. 66

4-3- تحلیل داده ها 67

4-3-1 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه اول تحقیق.. 67

4-3-2 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه دوم تحقیق.. 68

4-3-2 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به فرضیه سوم تحقیق.. 69

4-3-3 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه چهارم تحقیق.. 70

4-3-4 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه پنجم تحقیق.. 71

4-3-5 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه ششم تحقیق.. 71

4-3-6 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه هفتم تحقیق.. 71

4-3-7 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه هشتم تحقیق.. 74

4-3-8 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه نهم تحقیق.. 75

4-3- 9 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه دهم تحقیق.. 76

4-3-10 تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سوال ویژه یازدهم تحقیق.. 77

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- مقدمه. 79

5-2- بحث و نتیجه گیری.. 79

5-3- پیشنهادات… 81

5-3-1 پیشنهادات مبتنی بر یافته های پژوهش… 81

5-3-2 پیشنهادات برای محققان دیگر. 83

5-4- محدودیت های تحقیق.. 83

5-4-1 در كنترل محقق.. 83

5-4-2 خارج از كنترل محقق.. 83

منابع و مآخذ. 84

فهرست منابع فارسی.. 84

پایان نامه

فهرست منابع انگلیسی.. 87

پیوست… 88

چکیده انگلیسی 91

فهرست جداول

عنوان شماره صفحه

جدول 4-1: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب جنسیت… 64

جدول 4-2: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب تحصیلات… 65

جدول 4-3: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب سن.. 66

جدول 4-4: میانگین و انحراف استاندارد آگاهی از اهداف مدیریت آموزشی.. 67

جدول 4-5: جدول آزمون t آگاهی از اهداف مدیریت آموزشی.. 67

جدول 4-6: بررسی رابطه بین آگاهی مدیران از هدف راهنمایی اعضای سازمان برای تشخیص و درک بهتر هدف هابا موفقیت شغلی آنها 68

جدول 4-7: بررسی رابطه آگاهی مدیران از هدف حمایت از اعضای سازمان آموزشی با موفقیت شغلی 69

جدول 4-8: بررسی رابطه بین آگاهی مدیران از هدف مشارکت افراد در تصمیم گیری با موفقیت شغلی 70

جدول 4-9: بررسی رابطه بین آگاهی مدیران از هدف ایجاد روابط انسانی مطلوب و احترام متقابل با موفقیت شغلی.. 71

جدول 4-10: بررسی رابطه آگاهی مدیران از هدف شناخت نیازها و حل مشکلات دانش آموزان با موفقیت شغلی.. 72

جدول 4-11: بررسی رابطه بین آگاهی مدیران از هدف کمک به کشف و بروز استعدادهای دانش آموزان با موفقیت شغلی آنها 73

جدول 4-12: بررسی رابطه آگاهی مدیران از هدف کمک و یاری به بهبود و اصلاح فرآیند آموزش و پرورش با موفقیت شغلی.. 74

جدول 4-13: بررسی رابطه بین آگاهی مدیران از هدف فراهم نمودن امکانات برای بروز خلاقیت و ابتکار با موفقیت شغلی.. 75

جدول 4-14: بررسی رابطه بین آگاهی مدیران از هدف ایجاد هماهنگی بین منابع و فعالیت های سازمان آموزشی با موفقیت شغلی.. 76

جدول 4-15: پیش بینی موفقیت شغلی براساس آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی.. 77

فهرست نمودارها

عنوان شماره صفحه

نمودار 4-1: فراوانی و درصد جنسیت آزمودنی ها 64

نمودار 4-2: فراوانی و درصد تحصیلات آزمودنی ها 65

نمودار 4-3: فراوانی و درصد سن آزمودنی ها 66

فهرست شکل ها

عنوان شماره صفحه

شکل 2-1: نمودار دیدگاه مصالحه جویانه اقتضایی.. 28

شکل 2-2: چهار متغیر مشهور اقتضایی 29

شکل 2-3: مقایسه سازمان های ماشینی و ارگانیکی.. 29

شکل 2-4: روابط بین شرایط محیطی درک شده و عدم اطمینان 30

شکل 2-5: مدل تحلیلی تحقیق.. 59

چکیده

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...