پایان نامه ارشد : عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل |
2-8- چهار دوره تحول نظام بانکداری الکترونیک 19
2-9- وضعیت جهان در زمینه بانکداری الکترونیک 20
2-10- وضعیت ایران در زمینة بانکداری الکترونیک 21
2-11- سیر تحول سامانه هایبانک ملت21
2-12- زیر ساختهای بانکداری الکترونیک 23
2-13- ابزارهای بانکداری الکترونیکی 25
2-14- سطوح بانکداری الکترونیکی 26
2-15- مزایای بانکداری الکترونیکی 27
2-16- بانکداری الکترونیک و پذیرش آن 27
2-17- عوامل بازدارندة پیشرفت صنعت الکترونیک در مجموعه بانکی 31
2-18- راه حلها و راهکارهای افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی در بانکها 33
2-19- پیشینة تحقیق 36
فصل سوم : روش شناسائی تحقیق
3-1- مقدمه 40
3-2- روش تحقیق 40
3-3- جامعه آماری و روش نمونه گیری 41
3-3-1- جامعه آماری تحقیق 41
3-3-2- نمونه آماری تحقیق 41
3-4- روش گردآوری داده ها 41
3-5- ابزار گردآوری داده ها 42
3-6- روائی و پایائی ابزار سنجش 43
3-6-1- روائی ابزار سنجش 43
3-6-2- پایائی ابزار سنجش 43
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها 43
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
4-1- مقدمه 45
4 ـ 2- توصـیف آماری متغیرهای جمعیت شناختی سؤالات پرسشنامه 45
4 ـ 3- توصـیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی عاملهای تحقیق 47
4 ـ 4- آزمون آزمون كولموگوروف – اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع عاملهای تحقیق 51
4 ـ 5- تجـزیه و تحلیل استنباطی داده های آماری (آزمون فرضیه های تحقیق) 51
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه 57
5-2- بحث و نتیجه گیری 57
5 -3- پیشنهادها 58
5-3-1- پیشنهادهای كاربردی در راستای نتایج تحقیق 58
5-3-2- پیشنهاداتی برای محققان آتی 60
منابع و مأخذ 62
پیوست (1) 64
پیوست (2) 67
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (1-1): تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 7
جدول (2-1): مقایسه بانكداری الكترونیكی و بانكداری سنتی 18
جدول (3-1): عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك 42
جدول (3-2): پایایی پرسشنامه 43
جدول (4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت 45
جدول (4-2): توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 46
جدول (4- 3): توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به متغیرهای تحقیق 47
جدول (4- 4): نتایج آزمون كولموگوروف – اسمیرنوف 51
جدول (4- 5): نتیجة آزمون فرضیة 1 52
جدول (4- 6): نتیجة آزمون فرضیة 2 52
جدول (4- 7): نتیجة آزمون فرضیة 3 52
جدول (4- 8): نتیجة آزمون فرضیة 4 53
جدول (4- 9): نتیجة آزمون فرضیة 5 53
جدول (4- 10): نتیجة آزمون فرضیة 6 53
جدول (4- 11): انحراف معیار و میانگین عوامل شش گانة مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك 54
جدول (4 – 12): رتبه بندی معنی دار بودن تفاوت در بین عوامل شش گانة مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك 54
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (2-1): نظریه عمل منطقی 28
نمودار (2-2): مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده 29
نمودار (2-3): مدل پذیرش فناوری دیویس 29
نمودار (2-4): مدل پذیرش فناوری دو دیویس و ونکاتش 30
نمودار (2-5): مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فنآوری 31
نمودار (4 – 1): درصد پاسخ های نمونة آماری به سؤال جنسیت 45
نمودار (4-2): درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 46
نمودار (4-3): درصد پاسخ های نمونه آماری به عامل انتظار عملکرد 48
نمودار (4-4): درصد پاسخ های نمونه آماری به عامل انتظارات كاركردی 48
نمودار (4-5): درصد پاسخ های نمونه آماری به عامل تمایلات رفتاری (قصد استفاده) 49
نمودار (4-6): درصد پاسخ های نمونه آماری به عامل نفوذ اجتماعی 49
نمودار (4-7): درصد پاسخ های نمونه آماری به عامل امنیت و اعتماد 50
نمودار (4-8): درصد پاسخ های نمونه آماری به عامل استفاده واقعی (رفتار) 50
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 1-1 مدل مفهومی تحقیق. 6
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-16] [ 08:14:00 ب.ظ ]
|