۴- ۲- ۴- از کیفیت برگزاری کلاس­های آموزشی راضی هستید

 

جدول شماره ۴- ۲- ۷- آماره­ های توصیفی پاسخگویان بر حسب رضایت از کیفیت برگزاری کلاس­ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد معتبر ۲۹ بی پاسخ ۲ مُد ۱

 

 

جدول شماره ۴- ۲- ۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رضایت از کیفیت برگزاری کلاس­ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف شرح فراوانی درصد ۱ بله ۲۶ ۸۳٫۹ ۲ تا حدودی ۳ ۹٫۷ ۳ کل ۲۹ ۹۳٫۵ ۴ بی پاسخ ۲ ۶٫۵ کل ۳۱ ۱۰۰٫۰

 

نمودار شماره ۴- ۲- ۴- رضایت از کیفیت کلاس­ها

 

همان‌ طور که جداول و نمودار فوق نشان می­دهد: از ۳۱ تن پاسخگو ۲۹ تن ‌به این سوال پاسخ داده ­اند و نظر خود را عنوان کرده ­اند مُد به دست آمده بیانگر این است که بیشترین پاسخگویان از کیفیت برگزاری کلاس­های آموزشی راضی هستند همان‌ طور که ملاحظه می­نمایید از ۳۱ تن پاسخگو ۲۶ تن (۸۳٫۹ درصد) از کیفیت برگزاری کلاس­های آموزشی راضی هستید،۳ تن (۹٫۷ درصد) تا حدودی از کیفیت برگزاری کلاس­های آموزشی راضی هستند.

 

۴- ۲- ۵- از اردوهای سرا استفاده می کنید

 

جدول شماره ۴- ۲- ۹- آماره­ های توصیفی پاسخگویان بر حسب شرکت در اردوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد معتبر ۳۱ بی پاسخ ۰ مُد ۱

جدول شماره ۴- ۲- ۱۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب شرکت در اردوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف شرح فراوانی درصد ۱ بله ۱۳ ۴۱٫۹ ۲ خیر ۹ ۲۹٫۰ ۳ خیرعدم اطلاع ۹ ۲۹٫۰ کل ۳۱ ۱۰۰٫۰

 

نمودار شماره۴- ۲- ۵- شرکت در اردوها

 

همان‌ طور که جداول و نمودار فوق نشان می­دهد: تمامی پاسخگو یان ‌به این سوال پاسخ داده ­اند و نظر خود را عنوان کرده ­اند مُد به دست آمده بیانگر این است که بیشترین پاسخگویان از اردوهای سرا استفاده نموده ­اند همان‌ طور که ملاحظه می­نمایید از ۳۱ تن پاسخگو ۱۳ تن (۴۱٫۹ درصد) از اردوهای سرا استفاده نموده ­اند،۹ تن (۲۹ درصد) در اردوها شرکت نکرده ­اند و ۹ تن (۲۹ درصد) دلیل عدم شرکت در اردوها را عدم اطلاع از برگزاری اردوها اعلام نموده ­اند.

 

۴- ۲- ۶- کیفیت برگزاری اردوها

 

جدول شماره ۴- ۲- ۱۱- آماره­ های توصیفی بر حسب میزان رضایت از کیفیت برگزاری در اردوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد معتبر ۱۳ بی پاسخ ۱۸ میانه ۴٫۰۰ مُد ۴

 

 

جدول شماره ۴- ۲- ۱۲ – توزیع فراوانی کیفیت برگزاری اردوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف شرح فراوانی درصد ۱ متوسط ۴ ۱۲٫۹ ۲ خوب ۵ ۱۶٫۱ ۳ خیلی خوب ۴ ۱۲٫۹ ۴ کل ۱۳ ۴۱٫۹ ۵ بی پاسخ ۱۸ ۵۸٫۱ کل ۳۱ ۱۰۰٫۰

 

نمودار شماره ۴- ۲- ۶- کیفیت اردوها

 

از مجموع ۳۱ تنی که ‌به این پرسشنامه پاسخ داده­اند۱۳ تن به سوال مربوط به کیفیت برگزاری اردوها پاسخ داده ­اند میانه به دست آمده از آماره­ های توصیفی نشان می­دهد که نیمی از کسانی که ‌به این سوال پاسخ داده ­اند کیفیت برگزاری اردوها را خوب دانسته ­اند و نیمی دیگر نظرهای متفاوتی داشته اند. مُد به دست آمده نشانگر این است که کسانی که کیفیت برگزاری اردوها را خوب دانسته ­اند بیشتر از بقیه هستند از مجموع ۳۱ تنی که ‌به این پرسشنامه پاسخ داده ­اند ۱۸ تن (۵۸٫۱ درصد) ‌به این سوال پاسخ نداده­اند ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) کیفیت اردوها را در حد متوسط، ۵ تن (۱۶٫۱ درصد) خوب،۴ تن (۱۲٫۹ درصد) خیلی خوب عنوان کرده ­اند.

 

۴- ۲- ۷- از خدمات پزشکی سرا استفاده می­نمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد معتبر ۳۱ بی پاسخ ۰ مُد ۱

جدول شماره ۴- ۲- ۱۳- آماره­ های توصیفی پاسخگویان بر حسب استفاده از خدمات پژشکی سرا

 

جدول شماره ۴- ۲- ۱۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استفاده از خدمات پژشکی سرا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف شرح فراوانی درصد ۱ بله ۱۲ ۳۸٫۷ ۲ خیر ۱۱ ۳۵٫۵ ۳ خیرعدم اطلاع ۸ ۲۵٫۸ کل ۳۱ ۱۰۰٫۰

 

نمودار شماره۴- ۲- ۷- استفاده از خدمات پزشکی

 

از مجموع ۳۱ تنی که به سوال استفاده از خدمات پزشکی پاسخ داده ­اند. بالاترین فراوانی با ۱۲ تن (۳۸٫۷ درصد) مربوط به گزینه بله است. مُد به دست آمده نشان می­دهد که میزان استفاده از خدمات پزشکی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است. ۱۱ تن (۳۵٫۵ درصد) از خدمات پزشکی استفاده ننموده­اند و ۸ تن (۲۵٫۸ درصد) علت عدم استفاده خود را عدم اطلاع از ارائه خدمات دانسته ­اند.

 

۴- ۲ – ۸ – کیفیت ارائه خدمات پزشکی

 

جدول شماره ۴- ۲- ۱۳- آماره­ های توصیفی پاسخگویان بر حسب کیفیت ارائه خدمات پژشکی سرا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد معتبر ۱۱ بی پاسخ ۲۰ میانه ۴٫۰۰ مُد ۴

جدول شماره ۴- ۲- ۱۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب کیفیت ارائه خدمات پژشکی سرا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف شرح فراوانی درصد ۱ خیلی ضعیف ۱ ۳٫۲ ۲ ضعیف ۱ ۳٫۲ ۳ متوسط ۲ ۶٫۵ ۴ خوب ۵ ۱۶٫۱ ۵ خیلی خوب ۲ ۶٫۵ ۶ کل ۱۱ ۳۵٫۵ ۷ بی پاسخ ۲۰ ۶۴٫۵ کل ۳۱ ۱۰۰

 

نمودار شماره۴- ۲- ۷- کیفیت ارائه خدمات پزشکی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...