………………………………………………………………………………………………………………………. 12

1-4-1- سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 13

فصل دوم: پیشینه ی تحقیق

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 15

2-1- بر پژوهش هایی در یادگیری …………………………………………………………………………………. 15

2-2- بر استعدادهای خاص کودکان در یادگیری………………………………………………………….. 18

2-3- تفاوت آموزش های سنتی و مدرن……………………………………………………………………………………… 19

2-4- کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران ………………………………………………………………………. 24

2-4-1- کمیّت و کیفیّت کلاس های آموزشی زبان انگلیسی کودکان در ایران………………………. 24

2-4-2- کمیت و کیفیت کلاس های آموزشی زبان انگلیسی خش کودکان کانون زبان ایران ………….. 26

2-5- بر پژوهش هایی در نوشتار و املای زبان انگلیسی …………………………………………….. 26

2-6- بر نقش بازی های آموزشی در یادگیری زبان انگلیسی ……………………………………….. 30

2-6-1- خصوصیات بازی های آموزشی مفید و تاثیرگذار در یادگیری ……………………………………. 30

2-6-2- تاثیر بازی های آموزشی در یادگیری ……………………………………………………………………………. 32

2-6-3- تاثیر بازی های آموزشی رایانه ای بر یادگیری……………………………………………………………….. 36

2-6-4- تاثیر بازی های آموزشی بر یادگیری املای کلمات انگلیسی……………………………………….. 42

عنوان صفحه

2-6-5- مشکلات زبان آموزان ایرانی در یادگیری املای کلمات انگلیسی و استفاده از بازی های آموزشی رایانه ای در آموزش آنان …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 44

 

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 48

3-1- شرکت کنندگان ………………………………………………………………………………………………………………… 48

3-2- ابزار تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………….. 49

3-2-1- توصیف صفحه ی بازی Fun Spelling ……………………………………………………………………….. 50

3-2-2- شیوه ی انجام بازی Fun Spelling …………………………………………………………………………….. 51

3-2-3- شیوه ی ارزیابی تکالیف زبان آموزان …………………………………………………………………………… 55

3-2-4- تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spelling بر زبان آموزان …………………………………….. 55

3-3- روش به دست آوردن داده ها …………………………………………………………………………………………….. 56

3-3-1- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی 57

3-3-2- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 57

3-3-3- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات هم آوا 58

3-3-4- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spelling بر یادگیری کلمات انگلیسی دارای حروف ساکن 58

3-4- تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………. 59

3-4-1- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی 59

3-4-2- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی، کلمات هم آوا و کلمات دارای حروف ساکن زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد …………………………………………………………………………………………………………………. 60

فصل چهارم: یافته ها، نتایج تحقیق و بحث آن ها

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 63

4-1- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی ………………………………………….. 63

4-2- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد ……………………………. 65

عنوان صفحه

4-2-1- پیش آزمون املای کلمات انگلیسی ……………………………………………………………………………. 65

پایان نامه

4-2-2- پس آزمون املای کلمات انگلیسی ……………………………………………………………………………… 66

4-3- یادگیری املای کلمات هم آوای انگلیسی ……………………………………………………………………….. 68

4-3-1- پیش آزمون املای کلمات هم آوا ……………………………………………………………………………….. 68

4-3-2- پس آزمون املای کلمات هم آوا………………………………………………………………………………….. 69

4-4- یادگیری املای کلمات دارای حروف ساکن در زبان انگلیسی ……………………………………….. 70

4 -4-1- پیش آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن ………………………………………………………… 70

4-4-2- پس آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن …………………………………………………………… 71

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 74

5-1- خلاصه ………………………………………………………………………………………………………………………………… 74

5-2- نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………….. 77

5-3- پیشنهادات برای پژوهش های مرتبط در آینده ……………………………………………………………….. 78

منابع و ماخذ

منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 79

منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 81

فهرست جداول

 

عنوان صفحه

جدول 4-1: آمار توصیفی و آزمون نمونه های جفتی T جهت تشخیص تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spellingبر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی ……………………………………………………………………………

جدول 4-2: آمار توصیفی و آزمون نمونه های غیر وابسته ی Tپیش آزمون املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

جدول 4-3: آمار توصیفی و آزمون نمونه های غیر وابسته ی T جهت تشخیص

تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در

زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد ………………………………………………………………………………………………

جدول 4-4: آمار توصیفی و آزمون نمونه های غیر وابسته ی T پیش آزمون املای کلمات

هم آوا ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

جدول 4-5: آمار توصیفی و آزمون نمونه های غیروابسته ی T جهت تشخیص تاثیر بازی آموزشی رایانه ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات هم آوا …………………………………………………………………………………………………………………….

جدول 4-6: آمار توصیفی و آزمون نمونه های غیر وابسته ی T پیش آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن

جدول 4-7: آمار توصیفی و آزمون نمونه های غیر وابسته ی T املای کلمات دارای

حروف ساکن ………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...