1

1-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

2

1-2) بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

5

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..

6

1-4) اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………..

7

1-5) چهارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………..

8

1-6) فرضیات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………..

8

1-7) تعریف نظری و عملیاتی متغیرها …………………………………………………………………………………………………….

12

1-8) قلمرو تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

14

2-1) بخشاول:بانکداری الکترونیک……………………………………………………………………………………

14

2-1-1) تعریف بانک و تاریخچه بانکداری ……………………………………………………………………….

16

2-1-2) فن آوری اطلاعات و سیر تحول آن در صنعت بانکداری ………………………………………………

23

2-1-3) بانکداری الکترونیک …………………………………………………………………………………….

24

2-1-4) انواع خدمات بانکداری الکترونیکی ……………………………………………………………………….

24

2-1-4-1) شبکه های مدیریت یافته …………………………………………………………………………………….

24

2-1-4-2) اینترنت با رایانه های شخصی ……………………………………………………………………………….

25

2-1-4-3) بانکداری تلفنی ………………………………………………………………………………………..

25

2-1-4-4) ماشین های خودپرداز …………………………………………………………………………………….

25

2-1-4-5) بانکداری موبایلی ……………………………………………………………………………………..

26

2-1-4-7) خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون …………………………………………………………………

26

2-1-4-6) بانکداری دفتری……………………………………………………………………………………….

26

2-1-4-7) خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون……………………………………………………………………

26

2-1-4-8) صفحات وب…………………………………………………………………………………………..

27

2-1-4-9) بانکداری خانگی……………………………………………………………………………………………..

27

2-1-5) مزایای بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………….

27

2-1-5-1) مزایای بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان :…………………………………………………

27

2-1-5-2) مزایای بانکداری الکترونیک از دیدگاه بانک ها…………………………………………………………

29

2-1-6) عملیات بانکداری الکترونیک در سیستم بانکی کشور…………………………………………………….

31

2-1-7) اجزای بانکداری الکترونیک در ایران……………………………………………………………………

31

2-1-7-1) انواع کارت ها……………………………………………………………………………………………..

31

2-1-7-2) شبکه شتاب……………………………………………………………………………………………….

31

2-1-7-3) سیستم تسویه بین بانکی مبادلات ارزی……………………………………………………………………..

31

2-1-7-4) شبکه سوئیچ عملیات خرد بانکی و بین بانکی…………………………………………………………

31

2-1-7-5) شبکه مرکزی سوئیفت…………………………………………………………………………………….

32

2-1-8) بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………….

34

2-1-9) انواع بانکداری اینترنتی …………………………………………………………………………………….

34

2-1-9-1) اطلاعات ………………………………………………………………………………………………..

34

2-1-9-2) ارتباطات …………………………………………………………………………………………………..

34

2-1-9-3) معامله …………………………………………………………………………………………………….

35

2-1-10) رشد بانکداری اینترنتی ………………………………………………………………………………………

36

2-1-11) مزایای بانکداری اینترنتی …………………………………………………………………………………….

38

2-1-12) کیفیت خدمات الکترونیک …………………………………………………………………………………….

39

2-1-13) کیفیت خدمات و بانکداری اینترنتی ……………………………………………………………………

40

2-1-14) تاریخچه کیفیت خدمات سیستم های اینترنتی ……………………………………………………………

49

2-2)بخش دوم : مشتری مداری و رضایتمندی…………………………………………………………………………………..

49

2-2-1)مشتری کیست؟ …………………………………………………………………………………………………………………………..

50

2-2-2) اولویت بندی مشتریان………………………………………………………………………………………………………………..

55

2-2-3) رویکرد مشتری مداری……………………………………………………………………………………………………………….

57

2-2-4) مفهوم استراتژی مشتری گرایی…………………………………………………………………………………………………

59

2-2-5) فرهنگ مشتری مداری……………………………………………………………………………………………………………….

60

2-2-6) تاریخچه رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………..

62

2-2-7) مفهوم رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………………………

65

2-2-8) اهمیت رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………………………

66

2-2-9 ) عوامل مؤثر بر رضایت……………………………………………………………………………………………………………..

66

2-2-9-1) اعتبار(اعتماد)………………………………………………………………………………………………………………………….

66

22-2-9-2)پاسخگویی………………………………………………………………………………………………………………………………

66

2-2-9-3) قابلیت های کاری(اطمینان خاطر)…………………………………………………………………………………………..

67

2-2-9-4) شواهد فیزیکی:……………………………………………………………………………………………………………………….

67

2-2-9-5) دسترسی:………………………………………………………………………………………………………………………………….

67

2-2-9-6)ارتباطات:………………………………………………………………………………………………………………………………….

68

2-2-10) مدل های رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………

68

2-2-10-1)مدل فورنل ……………………………………………………………………………………………………………………………..

70

22-2-10-2) مدل کانو …………………………………………………………………………………………………………………………..

71

2-2-10-3)مدل سروکوال……………………………………………………………………………………………………………………..

73

2-2-10-4) مدل شاخص رضایت مشتری آمریکایی……………………………………………………………………………

74

بخشسوم:پیشینه تحقیق:……………………………………………………………………………………………………..

فصل سوم : روش اجرای تحقیق

78

3-1)مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………

79

3-2) روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….

80

3-3) جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………….

80

3-3-1) جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………..

80

3-3-2) نمونه و روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………………….

81

3-4) روشها و ابزار گردآوری داده ها ………………………………………………………………………………………………………

82

3-5) روایی و پایایی ابزار سنجش و اندازه گیری ……………………………………………………………………………………

83

3-5-1) روایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

83

3-5-2) پایایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………

84

3-6) روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

86

4-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

87

4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی تحقیق …………………………………………………………………………………..

88

4-2-1) توصیف متغیر جنسیت ………………………………………………………………………………………………………………

89

4-2-2) توصیف متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………………………..

90

4-2-3) توصیف متغیر تحصیلات …………………………………………………………………………………………………………..

91

4-3) توصیف متغیر های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………….

97

4-4) آزمون فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات

104

5-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

104

5-2) نتایج آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………..

104

5-2-1) توصیف متغیر جنسیت ………………………………………………………………………………………………………………

104

5-2-2) توصیف متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………………………..

104

5-2-3) توصیف متغیر تحصیلات …………………………………………………………………………………………………………..

106

5-2-4)توصیف متغیر بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………………………………….

106

5-2-5)توصیف متغیر رضایت مشتریان ………………………………………………………………………………………………..

106

5-3) نتایج آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………………………………

106

5-3-1) نتایج آزمون فرضیه …………………………………………………………………………………………………………………..

110

5-4) پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق …………………………………………………………………………………………..

112

5-5) پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده …………………………………………………………………………………………………….

113

5-6) محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………..

115

 

منابع و مآخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

99

پیوستها و ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………….

پایان نامه و مقاله

  فهرست جداول
44 جدول 2-1) مقایسه کیفیت خدمات اینترنتی پژوهشگران ……………………………………………………………………
55 جدول 2-2) مقایسه بین دو الگوی اولویت بندی مشتریان …………………………………………………………………..
71 جدول 2-3) ابعاد مدل سرکوال ………………………………………………………………………………………………………………
82 جدول 3-1) ابعاد متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………….
84 جدول 3-2) ضرایب آلفای کرونباخ مربوط به متغیر ها ………………………………………………………………………….
87 جدول 4-1) توصیف متغیر جنسیت ……………………………………………………………………………………………………….
88 جدول 4-2) توصیف متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………………….
89 جدول 4-3) توصیف متغیر تحصیلات ……………………………………………………………………………………………………
95 جدول 4-9) توصیف متغیر بانکداری الکترونیک ……………………………………………………………………………….
96 جدول 4-10) توصیف متغیر رضایت مشتریان …………………………………………………………………………………….
97 جدول 4-11)ضریب همبستگی بین ارائه بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان …………………………
98 جدول4-12) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات اینترنت بانک و رضایت مشتریان …………………………..
99 جدول4-13) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات خودپرداز و رضایت مشتریان …………………………………
100 جدول4-14) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات پایانه های فروش و رضایت مشتریان ……………………
101 جدول4-15) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات تلفنبانک و رضایت مشتریان ………………………………….
102 جدول4-16) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان ………………………
   

ی نوشته‌ها


 
 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...