2-2-6-5- برگزاری كلاسهای آموزشی مبتنی بر محتوای چندرسانه ای.. 19

2-2-6-6- ارزیابی و سنجش… 19

2-2-7- مهم ترین مشکل مدیران در هوشمند سازی مدارس… 19

2-2-8- ضرورت ایجاد مدرسه هوشمند. 19

2-2-9- ضرورت تحوّل نظام آموزشی با استفاده از فناوری اطلاعات… 21

2-2-10- مدارس هوشمند راهی برای تحوّل آموزشی.. 22

2-2-11- اهداف مدارس هوشمند. 24

2-2-12- بررسی چالش های توسعه ی مدارس هوشمند در کشور. 25

2-2-12-1- نبود قوانین و مقررات مورد نیاز در وزارتخانه. 26

2-2-12-2- فراهم نبودن زیر ساخت های مورد نیاز. 26

2-2-13- عناصر اصلی مدارس هوشمند. 26

2-2-14- آمادگی الکترونیکی.. 27

2-2-15- پیشینه هوشمند سازی مدارس… 30

2-2-15-1- پیشینه هوشمند سازی مدارس در جهان. 30

2-2-15-2- پیشینه ی هوشمند سازی مدارس در ایران. 31

2-2-16- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی.. 363

2-3- مبانی نظری توانمند سازی.. 35

2-3-1- تعاریف و مفاهیم توانمند سازی.. 35

2-3-2- اهداف توانمند سازی.. 37

2-3-3- رویکرد های توانمند سازی.. 38

2-3-4- مدل های توانمند سازی.. 44

2-3-5- ابعاد و ویژگی های افراد توانمندی.. 50

2-3-5-1- احساس شایستگی (خود اثر بخشی). 50

2-3-5-2- احساس خود سامانی.. 51

2-3-5-3- پذیرفتن شخصی نتیجه. 52

2-3-5-4- معنی دار بودن. 53

2-3-5-5- اعتماد. 54

2-3-6- عوامل مؤثر بر احساس توانمندی افراد. 55

پایان نامه

2-4- پیشینه تجربی تحقیق.. 57

2-4-1- پیشینه داخلی تحقیق.. 57

2-4-2- پیشینه خارجی تحقیق.. 59

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

3-1- مقدمه. 61

3-2- روش تحقیق.. 62

3-3- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات… 62

3-4- مدل مفهومی تحقیق.. 64

3-5- روایی وپایایی پرسشنامه تحقیق.. 64

3-6- مقیاس اندازه گیری.. 66

3-7- جامعه و نمونه آماری تحقیق.. 66

3-8- روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات… 67

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه. 70

70

4-3- اولویت بندی تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر ابعاد توانمندسازی دانش آموزان 71

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- مقدمه. 79

5-2- نتایج تحقیق.. 79

5-3- پیشنهادات تحقیق.. 82

5-3-1- پیشنهادات اجرایی.. 82

5-3-2- پیشنهادات پژهشی تحقیقی.. 83

5-4- محدودیت‏های تحقیق.. 84

فهرست منابع و مأخذ. 85

منابع فارسی.. 85

منابع انگلیسی.. 86

پیوست ها و ضمائم. 90

چکیده انگلیسی.. 91

چکیده

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...