1-1- بیان مساله تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………

6

1-2- اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن…………………………………………………………………………………….

9

1-3- هدفهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………

11

1-4- سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………

12

1-5- مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..

12

1-6- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………

12

1-7- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………….

13

1-8- جامعه آماری و حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………..

13

1-9- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………..

13

1-10- تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های كلیدی……………………………………………………………………………………….

14

1-10-1- سرمایه انسانی…………………………………………………………………………………………………………………….

14

1-10-2-سرمایه ساختاری…………………………………………………………………………………………………………………….

14

1-10-3-سرمایه نوآوری………………………………………………………………………………………………………………………..

14

1-10-4- سرمایه سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………..

14

1-10-5- سرمایه رابطه ای…………………………………………………………………………………………………………………….

14

1-11- محدودیت ها و مشکلات تحقیق………………………………………………………………………………………………….

15

فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………..

16

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

17

بخش اول : 2-1- مطالعه مبانی نظریسرمایه فکری………………………………………………………………………………..

18

2-1-1- تعاریف ارائه شده از سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………..

19

2-1-1-1- سرمایه فکری از دیدگاه استیوارت…………………………………………………………………………………………

19

2-1-1-2- سرمایه فکری از دیدگاه بنتیس…………………………………………………………………………………………..

19

2-1-1-3- سرمایه فکری از دیدگاه ادوینسون و مالون……………………………………………………………………………………..

19

2-1-1-4- سرمایه فکری از دیدگاه بنتیس و هالند…………………………………………………………………………………………

19

2-1-1-5- سرمایه فکری از دیدگاه روس و همکاران……………………………………………………………………………………….

20

2-1-2- معرفی مدل های مختلف سرمایه فکری………………………………………………………………………………………………

22

2-1-2-1- مدل ادوینسون و مالون…………………………………………………………………………………………………………………

23

2-1-2-2- مدل بروکینگ……………………………………………………………………………………………………………………………..

25

2-1-2-3- مدل روس و همکاران………………………………………………………………………………………………………………….

26

2-1-2-4- مدل استیوارت…………………………………………………………………………………………………………………………….

28

2-1-2-5- مدل سالیوان………………………………………………………………………………………………………………………………

28

2-1-2-6- مدل بونفرر…………………………………………………………………………………………………………………………………

29

2-1-2-7- مدل بنتیس………………………………………………………………………………………………………………………………….

30

2-1-2-8- مدل لین……………………………………………………………………………………………………………………………………..

31

2-1-3-ابعاد سرمایهفکری بر اساس مدل های ارائه شده…………………………………………………………………………………

31

2-1-3-1- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل ادوینسون و مالون………………………………………………………………………

31

2-1-3-2- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل بروکینگ……………………………………………………………………………

32

2-1-3-3- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل روس و همکاران…………………………………………………………………

32

2-1-3-4- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل استیوارت…………………………………………………………………………..

33

2-1-3-5- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل سالیوان…………………………………………………………………………………

34

2-1-3-6- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل بونفرر………………………………………………………………………………..

34

2-1-3-7- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل بنتیس…………………………………………………………………………………

35

2-1-3-8- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل لین……………………………………………………………………………………..

35

2-1-4- شاخص های مؤثر بر سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………..

36

2-1-5- زیرشاخص های مؤثر بر سرمایه فکری…………………………………………………………………………………….

38

بخش دوم : 2-2- تشریح فرآیند تحلیل شبکه ای…………………………………………………………………………………….

44

2-2-1- معرفی فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)……………………………………………………………………………………..

45

2-2-2- تفاوت فرآیند سلسله مراتبی با فرآیند تحلیل شبکه ای…………………………………………………………………..

46

2-2-3- مراحل روش تحلیل شبکه آی (ANP)………………………………………………………………………………………

47

بخش سوم : 2-3- معرفی واحد ستادیوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی…………………………………………………….

53

2-3-1- معرفی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشد اسلامی………………………………………………………………………

54

2-3-2- اهداف کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی……………………………………………………………………………….

59

2-3-3- وضعیت نیروی انسانی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی………………………………………………….

59

2-3-4- وظایف اساسی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی……………………………………………………………

60

2-3-5- راهبردهای محتوایی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی………………………………………………………

61

2-3-6- وضعیت تحصیل نیروی انسانی…………………………………………………………………………………………………

62

2-3-7- وضعیت نیروی انسانی در مقایسه با ساختار مصوب……………………………………………………………………

63

2-3-8- وضعیت نیروی انسانی از نظر جنسیت………………………………………………………………………………………….

63

بخش چهارم : 2-4- پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………….

64

2-4-1- مطالعات داخلی سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………………..

65

2-4-2- مطالعات خارجی سرمایه فکری……………………………………………………………………………………………….

66

2-4-3- مطالعات انجام شده در زمینه فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)……………………………………………………………

68

فصل سوم : روش شناسی تحقیق (متدولوژی تحقیق)………………………………………………………………………………

70

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

71

3-1- روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………

72

3-2- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………

72

3-3- حجم نمونه و روش اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………..

72

3-4- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..

72

3-5- ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………..

73

3-5-1- پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………..

73

3-5-2- روایی (اعتبار) پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………….

73

3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………..

74

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق………………………………………………………………………………………

75

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………

76

4-1- مراحل اجرای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………

77

4-1-1- بررسی ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..

77

4-1-2- شناسایی عوامل های تعیین کننده سرمایه فکری…………………………………………………………………………….

77

4-1-3- انجام مقایسات زوجی عوامل های سرمایه فکری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای………………………………

78

4-1-4- مدل اجرایی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….

82

4-1-5- مراحل انجام فرآیند تحلیل شبکه ای……………………………………………………………………………………………….

82

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………

108

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

109

5-1- نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………….

110

5-2- پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………………….

113

5-2-1- پیشنهادات حاصل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………

113

5-2-2- پیشنهادات برای محققین بعدی……………………………………………………………………………………………………..

114

فهرست منابع و مآخذ……………………………………………………………………………………………………………………..

115

پیوست ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

121

چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………….

138

مقالات و پایان نامه ارشد

ی نوشته‌ها


 
 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...