1-2 بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………….

3

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………..

6

1-4 اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………………..

6

1-5 فرضیه‏های تحقیق ………………………………………………………………………………………….

7

1-6 تعریف نظری و عملیاتی …………………………………………………………………………………..

8

1-6-1 تعریف نظری واژه ها …………………………………………………………………………………

8

1-6-2 تعاریف عملیاتی واژه ها …………………………………………………………………………………..

8

1-7 قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………….

9

1-7-1قلمرو مکانی ……………………………………………………………………………………………

9

1-7-2 قلمرو زمانی …………………………………………………………………………………………………

9

1-7-3 قلمرو موضوعی ……………………………………………………………………………………………

9

1-8 جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق …………………………………………………………………

9

1-9 روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………

9

فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق

2-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………….

12

2-2 بررسی نظریه های پیرامون تبلیغات ………………………………………………………………….

12

2-2-1 مفهوم وتعاریف تبلیغات ……………………………………………………………………………..

12

2-2-2انواع تبلیغات …………………………………………………………………………………………..

14

عنوان

صفحه

2-2-3 تبلیغات موثر ……………………………………………………………………………………………

16

2-2-4 برنامه ریزی رسانه تبلیغات …………………………………………………………………………………

17

2-2-5جاذبه ها در تبلیغات ……………………………………………………………………………………..

20

2-2-6 اهداف تبلیغاتی ……………………………………………………………………………………………

22

2-2-7 هدف گذاری در تبلیغات ……………………………………………………………………………..

23

2-2-8 مزایای تبلیغ برای جامعه ………………………………………………………………………………..

24

2-2-9 تاریخچه تبلیغات ……………………………………………………………………………………………

26

2-2-10 تاریخچه تبلیغات در ایران ………………………………………………………………………….

28

2-2-11 مشكلات اساسی تبلیغات در ایران …………………………………………………………………..

32

2-3 مروری بر مباحث نظری در مورد نگرش ………………………………………………………………

32

2-3-1 نگرش نسبت به تبلیغات …………………………………………………………………………………

36

2-3-2 نگرش نسبت به پیامكهای تبلیغاتی و عوامل موثر بر آن …………………………………………

37

2-3-3 كسب اجازه از كاربران برای ارسال تبلیغ ……………………………………………………………

38

2-4 مدل مفهومی ……………………………………………………………………………………………….

39

2-5 فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………………

40

فصل سوم: روش تحقیق

3-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………..

42

3-2 نوع و روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………

42

3-3 جامعه آماری مورد بررسی ……………………………………………………………………………………..

43

3-3-1- جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………..

43

3-3-2- حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………

43

3-3-3- شیوه نمونه گیری…………………………………………………………………………………………….

45

3-4-روش وابزارگردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………….

46

عنوان

صفحه

3-4-1مطالعات کتابخانه ای …………………………………………………………………………………….

46

3-4-2پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………

47

3-5 روایی آزمون …………………………………………………………………………………………………..

48

3-6 پایایی آزمون…………………………………………………………………………………………………………

48

3-7 روش های تحلیل آماری …………………………………………………………………………………..

52

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده های آماری

4-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………

54

4-2 نتایج توصیفی یک متغیره …………………………………………………………………………………..

54

4-1-1 وضعیت جنسی پاسخگویان …………………………………………………………………………….

55

4-2-2 وضعیت تحصیلات پاسخگویان ………………………………………………………………………….

56

4-2-3- وضعیت سنی پاسخگویان ………………………………………………………………………………..

57

4-2-4- آماره های توصیفی نگرش نسبت به تبلیغات ……………………………………………………..

58

4-2-4-1- آماره های توصیفی میزان باورهای اقتصادی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان…

58

4-2-4-2- آماره های توصیفی مزایای اجتماعی نسبت به تبلیغات از نظر پاسخگویان ………….

60

4-2-4-3- آماره­های توصیفی میزان باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان

62

4-2-4-4- آماره­های توصیفی میزان باورهای قانونی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان..

64

4-2-4-5- آماره­های توصیفی میزان مفید بودن شخصی تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……….

66

4-2-5 – آماره­های توصیفی میزان ارتقا فروش خدمت دربانک ملی………………………………..

67

4-3- روابط بین متغیرها و نتایج تحلیل استنباطی چند متغیره …………………………………………….

68

4 -3-1- آزمون کولموگروف-اسمیرنوف ……………………………………………………………………

68

4-3-2- آزمون فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………..

70

4-3-2-1- فرضیه فرعی اول ………………………………………………………………………………………..

71

4-3-2-2- فرضیه فرعی دوم ………………………………………………………………………………………..

72

عنوان

صفحه

4-3-2-3- فرضیه فرعی سوم ………………………………………………………………………………………

73

4-3-2-4- فرضیه فرعی چهارم …………………………………………………………………………………….

75

4-3-2-5- فرضیه فرعی پنجم ……………………………………………………………………………………..

76

4-3-2-6- فرضیه اصلی ………………………………………………………………………………………..

77

فصل پنجم: نتیجه گیری، بحث و پیشنهادات

5-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………

80

5-2نتایج فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………………

80

5-3بحث و بررسی …………………………………………………………………………………………………

83

5-4 محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………………….

85

5-5 پیشنهادات تحقیق …………………………………………………………………………………………………

86

5-6 توصیه ها ……………………………………………………………………………………………………………

87

5-7 خلاصه……………………………………………………………………………………………………………

88

پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………….

89

فهرست منابع

منابع فارسی ……………………………………………………………………………………………………………

94

منابع لاتین …………………………………………………………………………………………………………..

95

چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………

97

فهرست جدول ها

مقالات و پایان نامه ارشد

عنوان صفحه
جدول 3-1 نمونه آماری مشتریان بانک ملی در شعبات مختلف …………………………………. 45
جدول 3-2 تحلیل پایایی گویه های متغیر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات ……………….. 50
جدول 3-3 محاسبات پرسشنامه ارتقاء فروش مشتریان نسبت به تبلیغات ……………………. 52
­جدول 4-1 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ………………………………………….. 55
­جدول 4-2توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تحصیلات ………………………….. 56
جدول 4-3 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رده سنی …………………………………………. 57
جدول 4-4 آماره های توصیفی مربوط به میزان نگرش نسبت به تبلیغات …………………….. 58
جدول 4-5 آماره­های توصیفی میزان باورهای اقتصادی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان …………………………………………………………………………………………………….. 59
جدول 4-6 توزیع فراوانی گویه­های میزان باورهای اقتصادی از دیدگاه پاسخگویان ………. 60
جدول 4-7 آماره های توصیفی، میزان باورهای اجتماعی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان ……………………………………………………………………………………………….. 61
جدول 4-8توزیع فراوانی گویه­های میزان مزایای اجتماعی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 62
جدول 4-9 آماره های توصیفی میزان باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 63
جدول 4-10 توزیع فراوانی گویه­های میزان باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 64
جدول 4-11 آماره­های توصیفی میزان باورهای قانونی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان 65
جدول 4-12 توزیع فراوانی گویه­های میزان باورهای قانونی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 65
جدول4-13 آماره­های توصیفی میزان مفید بودن شخصی تبلیغات از دیدگاه مشتریان ……… 66
جدول 4-14توزیع فراوانی گویه­های میزان مفید بودن شخصی تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………………. 67
جدول 4-15آماره­های توصیفی مربوط به فروش خدمت ……………………………………………… 68
عنوان صفحه
جدول 4-16 توزیع فراوانی گویه­های فروش خدمت ……………………………………………….. 68
جدول4-17-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش اقتصادی ……………………………….. 69
جدول4-18نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش اجتماعی ……………………………… 69
جدول4-19-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش اخلاقی ………………………………… 69
جدول4-20-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش قانونی ………………………………… 69
جدول4-21 نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف مفید بودن شخصی ……………………………. 70
جدول 4-22-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف ارتقا فروش ………………………………….. 70
جدول 4-23-همبستگی و معناداری همبستگی بین باورهای اقتصادی و ارتقا فروش خدمت……………………………………………………………………………………………………….. 71
جدول 4-24- وضعیت همبستگی بین باورهای اقتصادی و ارتقا فروش خدمت …………….. 72
جدول 4-25- همبستگی و معناداری همبستگی بین مزایای اجتماعی و ارتقا فروش خدمت ……………………………………………………………………………………………………… 72
جدول 4-26- وضعیت همبستگی بین مزایای اجتماعی و فروش خدمت ………………….. 73
جدول 4-27- همبستگی و معناداری همبستگی بین باورهای اخلاقی و فروش خدمت … 74
جدول 4-28- وضعیت همبستگی بین باورهای اخلاقی و فروش خدمت ………………….. 74
جدول 4-29- همبستگی و معناداری همبستگی بین باورهای قانونی و فروش خدمت … 75
جدول 4-30- وضعیت همبستگی بین باورهای قانونی و فروش خدمت ………………….. 76
جدول 4-31- همبستگی و معناداری همبستگی بین مفید بودن شخصی و فروش خدمت… 77
جدول 4-32- وضعیت همبستگی بین مفید بودن شخصی و فروش خدمت ………………… 77
جدول 4-33- همبستگی و معناداری همبستگی بین نگرش به تبلیغات و فروش خدمت … 78
جدول 4-34- وضعیت همبستگی بین نگرش افراد نسبت به تبلیغات و فروش خدمت … 78

فهرست نمودارها

ی نوشته‌ها


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...