عنوان صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………2
1-2) بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………………………………………3
1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش ………………………………………………………………………………………………………. 7
1-4) سؤال های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. 9
1-5) فرضیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………10
1-6) اهداف پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………..11
1-7) جامعه آماری پژوهش …………………………………………………………………………………………………………….12
1-8) نمونه آماری پژوهش …………………………………………………………………………………………………………….12
1-9) قلمرو پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………12
1-9-1) قلمرو مکانی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..12
1-9-2) قلمرو زمانی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..12
1-9-3) قلمرو موضوعی پژوهش ………………………………………………………………………………………………..12
1-10) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر های پژوهش …………………………………………………………………………12
1-11) ساختار فصول پایان نامه ……………………………………………………………………………………………………….15
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
2-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..16
2-2) مبانی نظری پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………….16
2-2-1)مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………………………………………………………………………17
2-2-2) اصول مدیریت کیفیت فراگیر …………………………………………………………………………………………..20
2-2-2-1) توجه به مشتری ………………………………………………………………………………………………………….20
2-2-2-2) تعهد مدیریت عالی …………………………………………………………………………………………………….20
2-2-2-3) مشارکت و همکاری …………………………………………………………………………………………………..21
2-2-2-4) آموزش ……………………………………………………………………………………………………………………21
2-2-2-5) بهبود مستمر …………………………………………………………………………………………………………….. 21
2-2-2-6) مدیریت فرایند …………………………………………………………………………………………………………. 22
2-2-3) هدف اساسی مدیریت کیفیت فراگیر ……………………………………………………………………………………. 23
2-2-4) یادگیری سازمانی ……………………………………………………………………………………………………………… 24
2-2-5) انواع یادگیری سازمانی ………………………………………………………………………………………………………. 26
2-2-5-1) یادگیری تک حلقه ای …………………………………………………………………………………………………26
2-2-5-2) یادگیری دو حلقه ای …………………………………………………………………………………………………..27
2-2-6) مؤلفه های یادگیری سازمانی ………………………………………………………………………………………………..27
2-2-6-1) تعهد مدیریت …………………………………………………………………………………………………………….29
2-2-6-2) دید سیستمی ………………………………………………………………………………………………………………29
2-2-6-3) فضای باز و آزمایشگری ………………………………………………………………………………………………30
2-2-6-4) انتقال و یکپارچه سازی دانش ………………………………………………………………………………………..30
2-2-7) نوآوری سازمانی ………………………………………………………………………………………………………………..30
2-2-8) انواع نوآوری سازمانی …………………………………………………………………………………………………………32
2-9) پژوهش های پیشین ………………………………………………………………………………………………………………..33
2-9-1) پژوهش های انجام شده در داخل ………………………………………………………………………………………33
2-9-2) پژوهش های انجام شده در خارج ………………………………………………………………………………………37
2-10) چارچوب مفهومی و ارائه مدل پژوهش …………………………………………………………………………………….40

پایان نامه و مقاله


2-10-1) رابطه مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی ……………………………………………………………….40
2-10-2) رابطه مدیریت کیفیت فراگیر و نوآوری سازمانی ………………………………………………………………..41
2-10-3) رابطه یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی ……………………………………………………………………….41
2-11) جمع بندی ………………………………………………………………………………………………………………………….43
فصل سوم: روش پژوهش
3-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..45
3-2) روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………….45
3-3) متغیر های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….46
3-4) ابزار گردآوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………46
3-5) جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………48
3-6) نمونه آماری و روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………48
3-7) روایی و پایایی پرسشنامه ها ………………………………………………………………………………………………………48
3-8) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………………………………………………………………………..50
3-9) مدل یابی معادلات ساختاری …………………………………………………………………………………………………….50
3-10) ضرورت مدل یابی معادلات ساختاری در پژوهش حاضر …………………………………………………………….51
3-11) ارزیابی تناسب یا برازش مدل …………………………………………………………………………………………………52
3-12) جمع بندی …………………………………………………………………………………………………………………………..53
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..55
4-2) آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………55
4-2-1) جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………56
4-2-2) سن پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………………56
4-2-3) نوع دانشگاه …………………………………………………………………………………………………………………..57
4-2-4) تحصیلات پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………………..58
4-2-5) سابقه خدمت پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………….59
4-3) آمار استنباطی ………………………………………………………………………………………………………………………..60
4-3-1) آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………….61
4-3-2) وضعیت متغیرهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………….61
4-3-3) بررسی مدل های اندازه گیری …………………………………………………………………………………………..62
4-3-3-1) تحلیل عامل تأئیدی ……………………………………………………………………………………………………..63
4-3-3-1-1) تحلیل عامل تأئیدی مرتبه اول TQM ………………………………………………………………………….63
4-3-3-1-2) تحلیل عامل تأئیدی مرتبه دوم TQM …………………………………………………………………………66
4-3-3-1-3) تحلیل عامل تأئیدی مرتبه اول یادگیری سازمانی …………………………………………………………….69
4-3-3-1-4) تحلیل عامل تأئیدی مرتبه دوم یادگیری سازمانی ……………………………………………………………72
4-3-3-1-5) تحلیل عامل تأئیدی مرتبه اول نوآوری سازمانی ……………………………………………………………..73
4-3-3-1-6) تحلیل عامل تأئیدی مرتبه دوم نوآوری سازمانی …………………………………………………………….76
4-3-3) همبستگی متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………………………………77
4-3-4) آزمون فرضیات پژوهش ………………………………………………………………………………………………………80
4-3-4-1) بررسی فرضیه های فرعی پژوهش ……………………………………………………………………………………..82
4-4) جمع بندی …………………………………………………………………………………………………………………………….87
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..89
5-2) یافته های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..90
5-2-1) نتایج حاصل از آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………….90
5-2-2) وضعیت دانشگاه های سبزوار …………………………………………………………………………………………….91
5-2-3) نتایج حاصل از تحلیل عامل تأئیدی و تحلیل همبستگی ………………………………………………………….92
5-2-4) نتایج حاصل از آزمون فرضیات پژوهش ……………………………………………………………………………..93
5-3) بحث و نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………..96
5-4) پیشنهاد های کاربردی …………………………………………………………………………………………………………..102
5-5) پیشنهاد هایی برای تحقیقات آتی …………………………………………………………………………………………….105
5-6) محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………..106
جمع بندی …………………………………………………………………………………………………………………………………..106
منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………………………………………………………107
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………………107
منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………………111
پیوست ها ………………………………………………………………………………………………………………………………..117
خروجی لیزرل …………………………………………………………………………………………………………………………….117

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...