1-5- فرضیات تحقیق.. 5

1-5-1- فرضیات اصلی.. 5

1-5-2- فرضیات فرعی.. 5

1-6- نوع و روش تحقیق.. 5

1-7- روش گردآوری اطلاعات.. 6

1-8- جامعه آماری.. 6

1-9- روش نمونه گیری.. 7

1-10- قلمرو تحقیق.. 7

1-10-1- قلمرو موضوعی.. 7

1-10-2- قلمرو مكانی.. 7

1-10-3- قلمرو زمانی.. 7

1-11- تعریف مفاهیم و واژگان كلیدی.. 8

1-11-1- نظام مدیریت دانش.. 8

1-11-1-1- انواع نظام های مدیریت دانش.. 9

1-11-2- خلاقیت.. 10

1-11-3- نهاد دانش محور.. 11

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1- مبانی نظری.. 12

2-1-1- مقدمه.. 12

2-1-2- مدیریت دانش.. 14

2-1-3- سازمان (نهاد) دانش محور.. 55

2-1-4- خلاقیت.. 59

2-2- پیشینه تحقیق.. 79

2-2-1- تحقیقات داخلی.. 79

2-2-2- تحقیقات خارجی.. 82

2-2-3- مقایسه پیشینه تحقیقات با موضوع این تحقیق.. 84

2-3- چارچوب مفهومی تحقیق.. 84

2-4- جمع بندی.. 85

فصل سوم: روش تحقیق

3-1- مقدمه.. 87

3-2- روش تحقیق.. 88

3-3- متغیرهای تحقیق.. 89

3-4- جامعه آماری.. 89

3-5- نمونه آماری.. 91

3-6- ابزار جمع آوری اطلاعات.. 92

3-7- روایی و پایایی مصاحبه.. 93

3-8- شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 96

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات

4-1- مقدمه.. 99

4-2- تجزیه و تحلیل داده های حاصل از مصاحبه.. 99

4-2-1- مصاحبه با مدیرعامل شرکت تحقیقات صنایع فرناس آریا 99

4-2-2- مصاحبه با مدیر فناوری شرکت اینوتکس ایران.. 101

4-2-3- مصاحبه با مدیرعامل شرکت سپهر اندیش دارمان.. 102

4-2-4- مصاحبه با مدیرعامل شرکت مشاوره مهندسی نداک 104

4-2-5- مصاحبه با مدیردپارتمان طرح ریزی پروژه های شرکت گسترش اندیشه پویا.. 106

4-2-6- مصاحبه با مدیرتوسعه و بهبود محصول شرکت مشاوران توسعه آینده.. 107

4-2-7- مصاحبه با مدیرعامل شرکت فرا روش صبا.. 109

4-3- خصوصیات شرکتهای مورد مطالعه.. 111

4-3-1- خصوصیات شرکت تحقیقات صنایع فرناس آریا.. 111

4-3-2- خصوصیات شرکت اینوتکس ایران.. 112

4-3-3- خصوصیات شرکت سپهر اندیش دارمان.. 113

4-3-4- خصوصیات شرکت مشاوره مهندسی نداک.. 113

4-3-5- خصوصیات شرکت گسترش اندیشه پویا.. 115

4-3-6- خصوصیات شرکت مشاوران توسعه آینده.. 116

4-3-7- خصوصیات شرکت فرا روش صبا.. 117

4-4- نتایج تجزیه و تحلیل.. 119

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- مقدمه.. 120

5-2- تحلیلی بر سوالات پژوهش.. 120

5-2-1- نتایچ بدست آمده از سوالات.. 120

5-3- نتیجه گیری.. 121

5-4- پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق.. 122

5-5- پیشنهادات برای پژوهشهای آتی.. 123

5-6- محدودیتهای تحقیق.. 124

منابع و مأخذ

6-1- منابع فارسی.. 125

پایان نامه و مقاله

6-2- منابع انگلیسی.. 129

فهرست اشکال و جداول

عنوان صفحه

شکل 2-1: حلقه تبدیل دانش 16

شکل 2-2: گامهای اصلی چرخه مدیریت دانش 17

شکل 2-3: هرم دانش 17

شکل 2-4: دوره عمر دانش 25

شکل 2-5:تولید دانشدر زمینه های مختلف 27

شکل 2-6: عناصر بنیادی مدیریت دانش 31

جدول 2-1: مراحل و ابزارهای مدل پایه های ساختمان دانش 33

شکل 2-7: مدل نوناکا و تاکئوچی 38

جدول 2-2: مقایسه دیدگاه های عینیت گرا و عمل گرا درباره ی دانش 40

جدول 2-3: تاکید موضوعی ادبیات مدیریت دانش اولیه 41

جدول 2-4: فرآیند اجرای نظام مدیریت اسناد و مدارک 43

شکل 2-8: اجزای نظام مدیریت جریان کار 51

شکل 2-9: عوامل مؤثر در نظام مدیریت دانش سازمان 54

شکل 2-10: تفاوت مفهومی بین خلاقیت و نوآوری 65

شکل 2-11: ارتباط افراد خلاق و نوآور 66

شکل 2-12: مراحل خلاقیت از نظر آمابیل 68

شکل 2-13: مراحل خلاقیت از نظر آلبریشت 69

جدول 3-1: سوالات طبقه بندی شده مصاحبه 95

جدول 4-1: وضعیت شرکت مورد مطالعه اول 101

جدول 4-2: وضعیت شرکت مورد مطالعه دوم 103

جدول 4-3: وضعیت شرکت مورد مطالعه سوم 105

جدول 4-4: وضعیت شرکت مورد مطالعه چهارم 106

جدول 4-5: وضعیت شرکت مورد مطالعه پنجم 108

جدول 4-6: وضعیت شرکت مورد مطالعه ششم 110

جدول 4-7: وضعیت شرکت مورد مطالعه هفتم 111

جدول 4-8: وضعیت کلی جامعه آماری مورد مطالعه 120

جدول 5-1: نتایج حاصل از پژوهش 122

فصل اول: كلیات تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...