…………………………………………………………………………………………………………… 33

3-2 محیط پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….. 33

3-3 جامعه پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….. 33

3-4 نمونه های پژوهش …………………………………………………………………………………………………. 33

3-5 روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه ……………………………………………………………………… 33

3-6 مشخصات واحد های مورد پژوهش …………………………………………………………………………. 34

3-7 ابزار گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………….. 35

3-8 تعیین اعتبار و اعتماد علمی ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………… 36

3-9 روش گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………… 37

3-10 روش تجزیه و تحلیل داده ها و روشهای آماری…………………………………………………………… 38

3-11 ملاحظات اخلاقی ……………………………………………………………………………………………………. 39

فصل چهارم: نتایج تحقیق

4-1 یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………. 40

4-2 جداول و نمودارها ………………………………………………………………………………………………….. 83-42

 

 

فصل پنجم: بحث و بررسی یافته ها

1-5 بحث و تفسیر نتایج پژوهش …………………………………………………………………………………… 104-84

2-5 نتیجه گیری نهایی ………………………………………………………………………………………………… 108-105

3-5 کاربرد یافته ها ……………………………………………………………………………………………………….. 109

5-5 پیشنهادات براساس یافته ها …………………………………………………………………………………….. 110

4-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده …………………………………………………………………………….. 111

منابع و مآخذ ………………………………………………………………………………………………………………………. 112

    • فهرست منابع
    • پیوست ها
    • چکیده انگلیسی

فهرست جداول و نمودارها

عنوان صفحه

پایان نامه

جدول شماره 1: توزیع واحدهای مورد پژوهش برحسب مشخصات فردی-اجتماعی 42

نمودار شماره 1: میانگین رتبه ای نحوه استفاده از تلفن همراه براساس سوألات پرسشنامه COS 47

نمودار شماره 2: میانگین رتبه ای نحوه استفاده از اینترنت براساس سوألات پرسشنامه اعتیاد به اینترنت 48

نمودار شماره 3: میانگین رتبه ای میزان احساس تنهایی براساس سوألات پرسشنامه UCLA 49

جدول شماره 2: توزیع فراوانی وضعیت اعتیاد به اینترنت در نمونه های مورد پژوهش 50

جدول شماره 3: توزیع فراوانی اعتیاد به تلفن همراه در نمونه های مورد پژوهش 51

جدول شماره 4: توزیع فراوانی وضعیت احساس تنهایی در نمونه های مورد پژوهش 52

جدول شماره 5: شاخص های آماری نمره کل اعتیاد به اینترنت، تلفن همراه و احساس تنهایی 53

جدول شماره 6: ضریب همبستگی اسپیرمن نمره احساس تنهایی با اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه 54

نمودار شماره 4: نمودار پراکنش همبستگی نمره کل احساس تنهایی با نمره کل اعتیاد به تلفن همراه 55

نمودار شماره 5: نمودار پراکنش همبستگی نمره کل احساس تنهایی با نمره کل اعتیاد به اینترنت 56

جدول شماره 7: ضریب همبستگی اسپیرمن نمره اعتیاد به اینترنت با اعتیاد به تلفن همراه 57

نمودار شماره 6: نمودار پراکنش همبستگی نمره کل اعتیاد به اینترنت با نمره کل اعتیاد به تلفن همراه 58

جدول شماره 8: توزیع فراوانی احساس تنهایی برحسب میزان استفاده از تلفن همراه 59

جدول شماره 9: توزیع فراوانی احساس تنهایی برحسب میزان اعتیاد به اینترنت 60

جدول شماره 10: توزیع فراوانی اعتیاد به اینترنت برحسب میزان استفاده از تلفن همراه 61

جدول شماره 11: نمره کل اعتیاد به اینترنت برحسب متغیرهای فردی اجتماعی کیفی مورد مطالعه 62

جدول شماره 12: نمره کل اعتیاد به تلفن همراه برحسب متغیرهای فردی اجتماعی کیفی مورد مطالعه 67

جدول شماره 13: نمره کل احساس تنهایی برحسب متغیرهای فردی اجتماعی کیفی مورد مطالعه 72

جدول شماره 14: همبستگی نمره کل اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه و احساس تنهایی با متغیرهای فردی اجتماعی کمی مورد مطالعه 77

جدول شماره 15: ضریب رگرسیونی نمره کل اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با احساس تنهایی با تعدیل اثرات متغیرهای فردی اجتماعی 80

 

 

 

فصل اول

 

 

 

بیان مسئله:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...