1-12 تعریف مفاهیم تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–28

12-1 برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-29

1-12-1-1 تعریف برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد29

1-12-2 فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–29

1-12-2-1 تعریف فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—29

1-12-3 برنامه ریزی فرهنگی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-30

1-12-3-1 تعریف برنامه ریزی فرهنگی———-30

1-12-4 رفتار فرهنگی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——31

1-12-4-1 تعریف رفتار فرهنگی ————-31

1-12-5 رسانه -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————31

1-12-5-1 تعریف رسانه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–31

1-13 چهارچوب نظری تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد32

1-14 مدل تحلیلی تحقیق- -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–32

فصل دوم

عنوان— صفحه

2-1 برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–34

2-1-1 مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————-34

2-1-2 تعریف کاربردی برنامه ریزی————-34

2-1-3 انواع برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–35

2-1-3-1 برنامه ریزی تخصصی—————-35

2-1-3-2 برنامه ریزی جامع(استراتژیک)———26

2-1-3-3 برنامه ریزی عملیاتی(اجرایی)———-37

2-1-4 مراحل برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—38

2-1-4-1شناسایی مقتضیات موجود(فرصت ها و محدودیت ها)بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— ———-38

2-1-4-2 تعیین اهداف کوتاه مدت————–38

2-1-4-3 کسب اطلاعات کامل درباره فعالیت های ضروری———–39

2-1-4-4 طبقه بندی و تحلیل اطلاعات———-39

2-1-4-5 ارائه فرضیه هایی بر مبنای پیش بینی وضعیت آینده——–40

2-1-4-6 جستجوی بدیل ها و برنامه های جایگزین—————-40

2-1-4-7 ارزیابی بدیل های گوناگون————40

2-1-4-8 انتخاب بدیل مناسب-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد41

2 -1-4-9 تدوین برنامه های فرعی و پشتیبانی—-41

2-1-4-10 تنظیم توالی فعالیت ها و جداول زمانی-41

2-1-4-11 بیان برنامه ها در قالب ارقام بودجه و برنامه تخصیص منابع مالیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————42

2-1-4-12 ارزیابی میزان پیشرفت کار———–42

2-1-5 مزیت های برنامه ریزی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد44

2-1-6 محدودیت های برنامه ریزی————–44

2-2 فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————45

2-2-1 اهمیت فرهنگ-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-47

2-2-1 ضرورت فرهنگ در جامعه ایران———-48

2-3 برنامه ریزی فرهنگی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-50

2-3-1 تعریف برنامه ریزی فرهنگی————–52

2-3-2 اهداف برنامه ریزی فرهنگی————–52

2-3-3 ویژگی های عمده ی برنامه ریزی فرهنگی–54

2-3-4 مراحل برنامه ریزی فرهنگی————-55

2-4 رسانه–58

2-4-1 انواع رسانه از نظر مفهوم—————-58

2-4-2 اثرات رسانه ای بر رفتار-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد60

2-4-2-1 اثرات رسانه ای از نظر زمانی———–60

2-4-2-2 اثرات رسانه ای از منظرواکنش رفتاری—62

2-5 رابطه رسانه و آموزش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-66

2-5-1 کارکردهای آموزشی رسانه ها———–66

2-5-2 ویژگی ها و اهمیت آموزش رسانه ای——67

2-5-2-1 فراگیری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———67

2-5-2-2 تأثیرگذاری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-68

2-5-3-1 انواع آموزش رسانه ای—————69

2-6 نقش تلویزیون در آموزش رسانه ای———70

2-6-1 تلویزیون به عنوان ابزار آموزشی———-71

2-6-2 ویژگی های آموزشی تلویزیون———–73

2-7 مخاطب به عنوان عامل اثرپذیر در رفتار—–74

2-7-1 تعریف مخاطب-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–75

2-7-2 دسته بندی مخاطب-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد75

2-7-2-1 مخاطبان بر مبنای ویژگی های جمعیت شناختی———76

2-7-2-2 مخاطبان بر حسب باورها————76

2-7-2-3 مخاطبان بر حسب نگرش ها———76

2-7-2-4 مخاطبان بر اساس رفتار————77

2-7-2-5 مخاطبان بر اساس دسترسی———77

2-7-2-6 مخاطبان بر اساس منابع درآمدی——-77

2-7-2-7 مخاطبان بر اساس مراحل فراگرد——-78

2-7-2-8 مخاطبان بر اساس استفاده از رسانه ها—78

2-7-2-9 مخاطبان بر اساس موضوع و ارتباط—–78

2-7-2-10 مخاطبان بر اساس قومیت و استفاده از رسانه ها———-79

2-8 نگرش کاربردی به تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران———-81

2-8-1 تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران——-81

2-8-2 شاخصه های رسانه دینی در جمهوری اسلامی ایران———-82

2-8-3 ملاحظات برنامه ریزی فرهنگی در تعامل میان دین و رسانه—-83

2-8-4 مورد کاوی ” ازتو می پرسند”———–84

2-9 تاریخچه ای از تحقیقات در داخل کشور و بر تحقیقات پیشینبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————-85

فصل سوم

عنوان— صفحه

3-1 مقدمه -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–89

3-2 عنوان تحقیق -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–89

3-3 روش تحقیق -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-89

3-4 نوع تحقیق -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–89

3-5 جامعه آماری -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-90

3-6 روش جمع آوری اطلاعات وابزار پژوهش —–90

3-7 تعیین اندازه جامعه نمونه -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد90

3-8 اعتبار یا پایایی(Reliability) ————-91

3-9 روایی پرسشنامه -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-92

3-10 روش آزمون و تحلیل های آماری———-92

فصل چهارم

عنوان— صفحه

4-1 مقدمه -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————94

4-2 تجزیه وتحلیل داده های دریافتی————94

4-2-1 آمارتوصیفی -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–94

4-2-2 آمار استنباطی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——126

4-3 بررسی فرضیه های تحقیق—————126

4-3-1 بررسی وآزمون فرضیه فرعی اول———126

4-3-2 بررسی وآزمون فرضیه فرعی دوم ——–128

4-3-3 بررسی فرضیه اصلی -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-130

فصل پنجم

عنوان— صفحه

5-1 بحث ونتیجه گیری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-133

5-2- محدودیت های تحقیق-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد135

5-3- راه کارها و پیشنهادات برگرفته از پژوهش—136

منابع —-138

فهرست جداول

عنوان— صفحه

جدول(3-1)جدول کرونباخ برای تعیین تعداد متغیرهای شرکت داده ونداده شده در آزمون اعتبار————91

جدول (4-1)جمعیت شناسی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد94

جدول (4-2) سن -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——— 95

جدول (4-3) میزان تحصیلات —————-95

جدول (4-4) مناطق شهری -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-96

جدول (4-5) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی ازتو می پرسند تا چه میزان می تواند بر یکپارچگی وانسجام فرهنگی برای یک اجماع جهت رسیدن به اهداف شهری موثرباشد—-96

جدول (4-6) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی برای تولید،پخش کالای فرهنگی تا چه میزان بر رفتار فرهنگی مردم تاثیرگذارمی باشد—-97

جدول (4-7) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان بر نیازها وامیال مردم تاپیرگذارمی باشد————98

جدول (4-8) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تا چه میزان برحفظ تعادلات موجود تاثیرگذارمی باشد——–99

جدول (4-9) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تا چه میزان برمشارکت شهروندان بر دست یابی اهداف شهری تاثیرگذارمی باشد—100

جدول (4-10) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تاچه میزان بر وفاق وبحث وتبادل نظر وبرگزاری جلسات ونشستهای شهروندان برای ترقی وتعالی تاثیرگذار می باشد——101

جدول (4-11) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان بر هویت،بناسازی،میراث وغرورملی موثر است——-102

جدول (4-12) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان سبب تغییر ناگهانی در رفتار یا احساس فردمی شود—————103

جدول (4-13) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان سبب تغییر تمایلات ذهنی شهروندان ونیز روش ومنش زندگی آنان می شودبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–104

جدول (4-14) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان از طریق آموزشهای غیر رسمی وغیر مستقیم بر رفتار فرهنگی مردم تاثیرگذارمی باشدبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-105

جدول (4-15) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که آموزش های غبر رسمی ازطریق تلویزیون می تواند تمام ساعات شبانه روزتا چه میزان بر شیوه های صحیح اخلاق ورفتارشهروندی تاثیرگذارباشد————–106

جدول (4-16) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) با ارائه محتوای غنی آموزشی –فرهنگی به زبان ساده وقابل فهم عامه جامعه تا چه میزان بر اخلاق ورفتار شهروندی تاثیرگذارباشد

———107

جدول (4-17) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان می تواند با تاکید بر ارزش های حاکم برجامعه سیاستگذاری عمومی را تقویت کندبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——108

جدول (4-18) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی (ازتومی پرسند) تا چه میزان می تواند با تاکید برجهان بینی توحیدی سیاستگذاری عمومی را تقویت کند—-109

جدول (4-19) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان به دگرگونی های مطلوب درحوزه فرهنگی منجرمی شود———-110

جدول (4-20) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان دخالت وبرنامه ریزی درحوزه ی نظام های ارزشی واعتقادی فرهنگ سیاستگذاری عمومی را تقویت می کند————–111

جدول (4-21) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی برای عرصه های سخت افزاری جامعه تاچه میزان سیاستگذاری عمومی را تخت تاثیرقرارمی دهد—–112

جدول (4-22) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان برسازگاری وهماهنگی ویاحذف ناسازگاری درمیان سیاست های گوناگون موثر استبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————113

جدول (4-23) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان برتوسعه ی انسانی درقالب دسترسی به پیشرفت های اجتماعی محول می نماید————–114

جدول (4-24) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان برپیوند وارتباط میان موسسات متنوع فرهنگی و دولت موثر استبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-115

جدول (4-25) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند با ارائه عقاید و اطلاعات در اذهان تا چه میزان برتفکر شهروندان اثرگذار می باشدبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–116

جدول (4-26) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان کارکرد صحیح آموزشی یک برنامه ریز های فرهنگی مناسب تاچه میزان می تواند منجربه کاهش هزینه های زمانی ومکانی گردد.—————117

جدول (4-27) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که کارکردصحیح آموزش فراگیربرنامه ریزی فرهنگی مناسب از طریق برنامه از تومی پرسند تاچه میزان می تواند منجربه کاهش هزینه های زمانی ومکانی گردد—————–118

جدول (4-28) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که آموزش غیررسمی از طریق تلویزیون می تواند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شیوه های صحیح تا چه میزان بر بهداشت شهروندی تاثیرگذارباشد——-119

جدول (4-29) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی مناسب ازطریق برنامه از تومی پرسند با برخورداری از بعد بصری وشنیداری تا چه میزان دراصلاخ ناهنجاری های رفتاری موثر است——120

جدول (4-30) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تاچه میزان برنامه ریزی های فرهنگی مناسب بر انتقال ارزش های دینی از یک نسل به نسل دیگر تاثیرگذارمی باشد–121

جدول (4-31) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تاچه میزان برنامه ریزی های فرهنگی مناسب برتقویت وحدت ملی ،دینی وشهروندی تاثیرگذارمی باشد———–122

جدول(4-32) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب اینکه ازطریق برنامه ریزی های فرهنگی تاچه میزان براعتلای دین ،اشاعه فرهنگ اسلامی وارزش های دینی حاکم بر جامعه اهتمام می شودبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———123

جدول (4-33) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تا چه میزان از طریق برنامه ریزی های فرهنگی مناسب برعقلانیت طرح مباحث دینی تاکیدمی شود—————124

پایان نامه

جدول (4-34) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تاچه میزان برنامه ریزی های فرهنگی مناسب بر ادبیات دینی موردنیاز رسانه با توجه به بستر زمانی ومکانی معاصرتوجه می شودبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———125

جدول (4-35) بررسی وآزمون فرضیه فرعی اول –127

جدول (4-36) بررسی وآزمون فرضیه فرعی دوم –129

جدول (4-37) بررسی وآزمون فرضیه اصلی —–130

فهرست نمودارها

عنوان— صفحه

نمودار (2-1) مراحل عمده برنامه ریزی———43

نمودار(2-2) مراحل برنامه ریزی فرهنگی——-57

نمودار(2-3) انواع رسانه از نظر مفهوم———-59

نمودار(4-1) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی ازتو می پرسند تا چه میزان می تواند بر یکپارچگی وانسجام فرهنگی برای یک اجماع جهت رسیدن به اهداف شهری موثرباشد–97

نمودار(4-2) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی برای تولید،پخش کالای فرهنگی تا چه میزان بر رفتار فرهنگی مردم تاثیرگذارمی باشد—-98

نمودار(4-3) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان بر نیازها وامیال مردم تاثیر گذارمی باشد———-99

نمودار(4-4) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تا چه میزان برحفظ تعادلات موجود تاثیرگذارمی باشد——–100

نمودار(4-5) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تا چه میزان برمشارکت شهروندان بر دست یابی اهداف شهری تاثیرگذارمی باشد—101

نمودار(4-6) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی(ازتومی پرسند) تاچه میزان بر وفاق وبحث وتبادل نظر وبرگزاری جلسات ونشستهای شهروندان برای ترقی وتعالی تاثیرگذار می باشد——-102

نمودار(4-7) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان بر هویت،بناسازی،میراث وغرورملی موثر است——-103

نمودار(4-8) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان سبب تغییر ناگهانی در رفتار یا احساس فرد می شود—————104

نمودار(4-9) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان سبب تغییر تمایلات ذهنی شهروندان ونیز روش ومنش زندگی آنان می شودبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–105

نمودار(4-10) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان از طریق آموزشهای غیر رسمی وغیر مستقیم بر رفتار فرهنگی مردم تاثیرگذارمی باشدبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–106

نمودار(4-11) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که آموزش های غبر رسمی ازطریق تلویزیون می تواند تمام ساعات شبانه روزتا چه میزان بر شیوه های صحیح اخلاق ورفتارشهروندی تاثیرگذارباشد————–107

نمودار(4-12) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) با ارائه محتوای غنی آموزشی –فرهنگی به زبان ساده وقابل فهم عامه جامعه تا چه میزان بر اخلاق ورفتار شهروندی تاثیرگذارباشد———-108

نمودار(4-13) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی (ازتومی پرسند) تا چه میزان می تواند با تاکید بر ارزش های حاکم برجامعه سیاستگذاری عمومی را تقویت کندبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–109

نمودار(4-14) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی (ازتومی پرسند) تا چه میزان می تواند با تاکید برجهان بینی توحیدی سیاستگذاری عمومی را تقویت کند—-110

نمودار(4-15) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان به دگرگونی های مطلوب درحوزه فرهنگی منجرمی شود———111

نمودار(4-16) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان دخالت وبرنامه ریزی درحوزه ی نظامهای ارزشی واعتقادی سیاستگذاری عمومی را تقویت می کندبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—–112

نمودار(4-17) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی برای عرصه های سخت افزاری جامعه تاچه میزان سیاستگذاری عمومی را تخت تاثیرقرارمی دهد—-113

نمودار(4-18) ) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی تا چه میزان برسازگاری وهماهنگی ویاحذف ناسازگاری درمیان سیاست های گوناگون موثر استبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–114

نمودار(4-19) توزیع فراوانی نظرپاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان برتوسعه ی انسانی درقالب دسترسی به پیشرفت های اجتماعی محول می نمایدبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد115

نمودار(4-20) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان برپیوند وارتباط میان موسسات متنوع فرهنگی و دولت موثر استبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–116

نمودار(4-21) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند با ارائه عقاید و اطلاعات در اذهان تا چه میزان برتفکر شهروندان اثرگذار می باشدبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———117

نمودار(4-22) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی ازطریق برنامه از تومی پرسند تا چه میزان کارکرد صحیح آموزشی یک برنامه ریز های فرهنگی مناسب تاچه میزان می تواند منجربه کاهش هزینه های زمانی ومکانی گردد.-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—118

نمودار(4-23) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که کارکردصحیح آموزش فراگیربرنامه ریزی فرهنگی مناسب از طریق برنامه از تومی پرسند تاچه میزان می تواند منجربه کاهش هزینه های زمانی ومکانی گردد—————-119

نمودار(4-24) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که آموزش غیررسمی از طریق تلویزیون می تواند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شیوه های صحیح تا چه میزان بر بهداشت شهروندی تاثیرگذارباشد———–120

نمودار(4-25) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که برنامه ریزی فرهنگی مناسب ازطریق برنامه از تومی پرسند با برخورداری از بعد بصری وشنیداری تا چه میزان دراصلاخ ناهنجاری های رفتاری موثر است—–121

نمودار(4-26) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تاچه میزان برنامه ریزی های فرهنگی مناسب بر انتقال ارزش های دینی از یک نسل به نسل دیگر تاثیرگذارمی باشد—122

نمودار(4-27) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تاچه میزان برنامه ریزی های فرهنگی مناسب برتقویت وحدت ملی ،دینی وشهروندی تاثیرگذارمی باشد———–123

نمودار(4-28) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که از طریق برنامه ریزی های فرهنگی تاچه میزان براعتلای دین،اشاعه فرهنگ اسلامی وارزش های دینی حاکم برجامعه اهتمام می شودبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—124

نمودار(4-29) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تا چه میزان از طریق برنامه ریزی های فرهنگی مناسب برعقلانیت طرح مباحث دینی تاکیدمی شود—————125

نمودار(4-30) توزیع فراوانی نظر پاسخگویان برحسب این که تاچه میزان برنامه ریزی های فرهنگی مناسب بر ادبیات دینی موردنیاز رسانه با توجه به بستر زمانی ومکانی معاصرتوجه می شودبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———126

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...