8

1-9 تعریف نظری واژه ها 9

1-10 تعریف عملیاتی واژه ها 9

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 مبانی نظری تحقیق 12

2-3یادگیری حرکتی 12

2-4 نظریه های یادگیری حرکتی 12

فهرست

عنوان صفحه

1-2-4 نظریه ثوراندیک 13

2-2-4 نظریه سه مرحله ای فیتز و پوسنر 13

3-2-4 مدل یادگیری جنتایل 13

4-2-4 نظریه یادگیری حلقه بسته آدامز 14

5- 2-4 نظریه طرحواره اشمیت 14

2-5 مفاهیم و طبقه بندی بازخورد 14

1-2- 5 بازخورد ذاتی 15

2-2- 5 بازخورد افزوده 15

2-6 انواع بازخورد 15

2-7 بازخورد ویدیویی 16

2-8 نقش های بازخورد افزوده در یادگیری حرکتی 17

2-9 تواتر ارائه بازخورد 18

2-10 خود تنظیمی 19

2-11 مدل حرکتی فرایند خود تنظیمی 20

2-12 نظریه شناختی اجتماعی خود تنظیمی 20

2-13 یادگیری خودکنترلی و فرضیه ها 20

2- 14 مکانیسم های اثر بازخورد خودکنترل 21

2- 15مکانیسم های خودکنترلی 22

فهرست

عنوان صفحه

2-16 بازخورد بخش دشوار حرکت 24

2-17 ادبیات پیشینه 24

2-18 تحقیقات داخل کشور 25

2-19 تحقیقات خارج از کشور 26

2- 20 جمع بندی 29

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1 مقدمه 31

3-2 روش و طرح تحقیق 31

3-3 جامعه و نمونه آماری 32

3-4 متغیرهای تحقیق 32

1-3-4 متغیرهای مستقل 32

2-3-4 متغیر وابسته 32

3- 5 ابزار مورد استفاده و نوع تکلیف 32

3-6 شیوه اجرای تحقیق و جمع آوری اطلاعات 34

3-7 روش آماری تحقیق 35

فصل چهارم: نتایج تحقیق

4-1 مقدمه 38

4-2 آماره های توصیفی متغیرهای اندازه گیری شده 38

فهرست

عنوان صفحه

4-3 آزمون کولموگروف- اسمیرنوف 40

4-4 آزمون فرضیه های آماری تحقیق 41

1-4-4 آزمون آماری اول 41

2-4-4 آزمون آماری دوم 42

3-4-4 آزمون آماری سوم 43

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 46

5-2 خلاصه تحقیق 46

5-3 بحث ونتیجه گیری 47

5-4 پیشنهادات برخاسته از تحقیق 52

5-5 پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده 53

منابع 54

پیوست ها 58

فرم رضایت نامه شرکت کنندگان 59 فرم ثبت نمره و بازخورد 60

پایان نامه

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول3-1طرح اجرای تحقیق 34

جدول 4-1 آماره های توصیفی قد و وزن در گروه های مورد مطالعه 38

جدول 4- 2 آماره های توصیفی امتیازات در گروه های مورد مطالعه در مرحله اکتساب 39

جدول 4- 3 آماره های توصیفی در گروه های مورد مطالعه در مراحل یادداری و انتقال 39

جدول 4- 4 آماره های توصیفی درخواست بازخورد در کوشش های خوب و بد 40

جدول 4- 5 آماره های توصیفی تکرر درخواست بازخورد در بلوک ها 40

جدول 4- 6 آزمون کولموگروف- اسمیرنوف در مراحل اکتساب، یادداری و انتقال 41

جدول 4- 7 تحلیل واریانس با اندازه گیری های مکرر دو طرفه در مرحله اکتساب 42

جدول 4- 8 آزمون تعقیبی توکی در مورد اثر اصلی گروه در مرحله یادداری 43

جدول4- 9 آزمون تعقیبی توکی در مورد اثر اصلی گروه در مرحله انتقال 44

فهرست شکل ها

عنوان صفحه

شکل 3- 1 طرح عاملی مرکب درون گروهی- بین گروهی 31

شکل 3- 2 طرح شماتیک منطقه شوت بسکتبال 33

شکل 4-1 نمودار خطی میانگین امتیازات بدست آمده در دوره اکتساب، یادداری و انتقال 44

 

فصل اول

مقدمه و طرح تحقیق

ی نوشته‌ها


 
 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...