4.2.2. تاریخچه فناوری اطلاعات در ایران. 20

1.4.2.2. تاریخچه رایانه 20

2.4.2.2. تاریخچه اینترنت در ایران. 21

5.2.2. زیرساخت­های فناوری اطلاعات.. 21

6.2.2. کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان. 22

7.2.2. ابعاد بکارگیری فناوری اطلاعات.. 23

3.2. ورزش و فناوری اطلاعات.. 24

4.2. وب سایت.. 25

1.4.2. مراحل راه اندازی وب سایت.. 25

2.4.2. طراحی و محتوای وب سایت­ها 26

3.4.2. زمینه­های جاری در وب سایت­های مربوط به ورزش در محدوده­های اصلی زیر می­باشد 26

4.4.2. کاربردهای وب سایت در ورزش.. 26

5.4.2. تحلیل وب سایت.. 29

1.5.4.2. ویژگی­های محتوایی. 30

2.5.4.2. ویژگی­های ساختاری. 30

3.5.4.2. ویژگی­های محتوایی ویژگی­های ساختاری. 30

4.5.4.2. استانداردهای رتبه بندی شده 32

5.2. پیشینه­ی پژوهش.. 35

1.5.2. تحقیقات انجام شده در کشور. 35

2.5.2. تحقیقات در خارج از کشور. 39

3.5.2. نتیجه گیری ادبیات پیشینه تحقیق. 44

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

1.3. مقدمه 46

2.3. روش تحقیق. 46

3.3. روش جمع آوری داده­ها 46

4.3. جامعه پژوهش.. 46

5.3. نمونه آماری. 47

6.3. روش نمونه گیری. 47

7.3. ابزار اندازه گیری. 47

7.3. تعریف عملیاتی متغیرها 48

8.3. روش­های آماری. 48

فصل چهارم:یافته­هایپژوهش

1.4. مقدمه 50

2.4. یافته­های توصیفی. 50

3.4. یافته­های استنباطی. 60

1.3.4. آزمون نرمال بودن توزیع داده­ها 60

2.3.4. آزمون فرضیه­های پژوهش.. 61

4.4. ارایه الگو پیشنهادی. 66

1.4.4. ویژگی­های ساختاری. 67

2.4.4. ویژگی­های محتوایی. 68

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

1.5. مقدمه 71

2.5. خلاصه تحقیق. 71

3.5. یافته­های تحقیق. 72

4.5. بحث و نتیجه گیری. 72

5.5. الگوی پیشنهادی. 77

1.5.5. ویژگی­های ساختاری. 77

2.4.5. ویژگی­های محتوایی. 78

5.5. پیشنهادهای تحقیق. 80

پیوست­ها 82

منابع. 88

چکیده انگلیسی

فهرست جدول­ها

مقالات و پایان نامه ارشد

عنوان صفحه

جدول 1.4. توصیف محتوایی وب سایت­های ایرانی بر اساس فراوانی و درصد 50

جدول 2.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های محتوایی وب سایت­های ایرانی. 50

جدول 3.4. توصیف ساختاری وب سایت­های ایرانی بر اساس فراوانی و درصد 51

جدول 4.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های ساختاری وب سایت­های ایرانی. 51

جدول 5.4. توصیف محتوایی وب سایت­های کانادایی بر اساس فراوانی و درصد 52

جدول 6.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های محتوایی وب سایت­های کانادایی. 53

جدول 7.4. توصیف ساختاری وب سایت­های کانادایی بر اساس فراوانی و درصد 53

جدول 8.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های ساختاری وب سایت­های کانادایی. 54

جدول 9.4. توصیف محتوایی وب سایت­های استرالیایی بر اساس فراوانی و درصد 55

جدول 10.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های محتوایی وب سایت­های استرالیایی. 55

جدول 11.4. توصیف ساختاری وب سایت­های استرالیایی بر اساس فراوانی و درصد 56

جدول 12.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های ساختاری وب سایت­های استرالیایی. 56

جدول 13.4. توصیف محتوایی وب سایت­های انگلیسی بر اساس فراوانی و درصد 57

جدول 14.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های محتوایی وب سایت­های انگلیسی. 57

جدول 15.4. توصیف ساختاری وب سایت­های انگلیسی بر اساس فراوانی و درصد 58

جدول 16.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های ساختاری وب سایت­های انگلیسی. 58

جدول 17.4. مقادیر مرتبط با ویژگی­های متغیرهای مورد بررسی. 59

جدول 18.4. توصیف اولویت بندی گروه­های هدف در جامعه پژوهش.. 59

جدول 19.4. آماره­های آزمون شاپیرو جهت نرمال بودن توزیع داده­ها 60

جدول 20.4. آماره­های توصیفی حاصل از یافته­های توصیفی ویژگی­های ساختاری وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های کانادایی. 61

جدول 21.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگی­های ساختاری وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های کانادایی. 61

جدول 22.4. آماره­های توصیفی حاصل از یافته­های توصیفی ویژگی­های ساختاری وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های انگلیسی. 62

جدول 23.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگی­های ساختاری وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های انگلیسی. 62

جدول 24.4. آماره­های توصیفی حاصل از یافته­های توصیفی ویژگی­های ساختاری وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های استرالیایی. 63

جدول 25.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگی­های ساختاری وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های استرالیایی. 63

جدول 26.4. آماره­های توصیفی حاصل از یافته های توصیفی ویژگی­های محتوایی وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های کانادایی. 64

جدول 27.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگی­های محتوایی وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های کانادایی. 64

جدول 28.4. آماره­های توصیفی حاصل از یافته­های توصیفی ویژگی­های محتوایی وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های انگلیسی. 65

جدول 29.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگی­های محتوایی وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های انگلیسی. 65

جدول 30.4. آماره­های توصیفی حاصل از یافته­های توصیفی ویژگی­های محتوایی وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایت­های استرالیایی. 66

جدول 31.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگی­های محتوایی وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب­سایت­های استرالیایی. 66

جدول 32.4. الگوی پیشنهادی ویژگی­های ساختاری برای وب سایت­های مروج ورزش­های تفریحی 67

جدول 33.4. الگوی پیشنهادی برای ویژگی­های محتوایی وب سایت­های مروج ورزش­های تفریحی 69

 

چکیده:

مقدمه: امروزه استفاده از اینترنت در هر زمینه­ای به ترویج بیشتر آن کمک کرده است. ورزش تفریحی نیز در سال­های اخیر با استفاده از امکانات آن توانسته با مخاطبین بیشتری ارتباط برقرار کند. یکی از راه­های برقرای ارتباط در این بین وب سایت­هایی هستند که عموماً از طرف دولت برای گسترش ورزش­های فراغتی بین مردم ایجاد شده است. در این پژوهش سعی شده پس از بررسی ویژگی­های ساختاری و محتوایی وب سایت­های دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران، استرالیا، کانادا و انگلستان بین ویژگی­های مذکور وب سایت­های ایرانی با سه کشور دیگر مقایسه­ای انجام شود و در نهایت برای ارتقا و یا ایجاد تعداد بیشتری از این وب سایت­ها در کشور الگویی ارایه گردد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...