• ……………………………5
  • روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………….5
  • ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………………….6
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………..6
  • محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….6
  • تعریف واژگان و اصطلاحات تخصصی……………………………………………………………………………….7

فصل دوم : مبانی نظری پژوهش

        • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………….10
        • تعریف خدمت……………………………………………………………………………………………………………….11
        • خدمت در بازار کالا و خدمات…………………………………………………………………………………………12
        • سازمان های خدماتی………………………………………………………………………………………………………12
        • استراتژی عملیاتی به کار رفته در سازمان های خدماتی……………………………………………………….13
        • هزینه کیفیت در سازمان های خدماتی……………………………………………………………………………….14
        • هزینه…………………………………………………………………………………………………………………………….15
        • ساختار هزینه………………………………………………………………………………………………………………….15
        • انواع هزینه ها…………………………………………………………………………………………………………………16
        • فصول هزینه…………………………………………………………………………………………………………………..16
        • بهینه سازی…………………………………………………………………………………………………………………….21
        • کنترل هزینه……………………………………………………………………………………………………………………22
        • عدم کارایی قطع هزینه ها در سازمان…………………………………………………………………………………23
        • قابلیت های کلیدی در شرکت………………………………………………………………………………………….23
        • کاهش هزینه ها……………………………………………………………………………………………………………..23
        • ابعاد نگرش به کاهش هزینه…………………………………………………………………………………………….24
        • روش های کاهش هزینه………………………………………………………………………………………………….25
        • دشواری کاهش هزینه ها بعد از طراحی…………………………………………………………………………….27
        • هزینه های قابل کاهش…………………………………………………………………………………………………….28
        • روش فازی……………………………………………………………………………………………………………………30
        • رگرسیون………………………………………………………………………………………………………………………34
        • تاریخچه کشتیرانی………………………………………………………………………………………………………….34
        • تحقیقات انجام شده……………………………………………………………………………………………………….39

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

        • مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………….44
        • فرضیات پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..45
        • روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………45

3.1-3 تحلیل رگرسیونی داده ها……………………………………………………………………………………………….46

3.2-3 روش فازی…………………………………………………………………………………………………………………..47

پایان نامه

3.2.1-3 روش AHP در رتبه بندی……………………………………………………………………………………………..47

    • معرفی شاخص ها و گزینه ها…………………………………………………………………………………………..51
    • متدولوژی پژوهش………………………………………………………………………………………………………….52
    • روش گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………………53
    • روایی و اعتبار پرسشنامه………………………………………………………………………………………………….53
    • دوره زمانی و مکانی………………………………………………………………………………………………………..55
    • شیوه تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………….55
    • الگوریتم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….56

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

        • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………..57
        • هدف اصلی پژوهش………………………………………………………………………………………………………58
        • آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………58
        • آمار استباطی…………………………………………………………………………………………………………………62
        • فازی……………………………………………………………………………………………………………………………73

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

        • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………..79
        • نتایج پژوهش………………………………………………………………………………………………………………..80
        • پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………….82
        • پیشنهادات در پژوهش های آتی………………………………………………………………………………………82
        • محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………83

 

منابع و مأخذ………………………………………………………………………………………………………………………..84

 

 

فصل اول

 

کلیات پژوهش

  • مقدمه
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...