…………………… 50

2-4-5- فرآیند خرید ……………………………………………………………………………………………………………… 51

2-4-6- جنبه های روان شناختی ……………………………………………………………………………………………… 53

فصل سوم : ساختار بازار بین المللی صنایع شیمیایی ………………………………………………………………….. 55

3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………….. 56

3-2- ویژگی های اساسی از شاخه های کلیدی ………………………………………………………………………… 57

3-2-2- صنعت داروسازی …………………………………………………………………………………………………….. 60

3-2-3- بیو تکنولوژی و صنایع تکنولوژی ژن …………………………………………………………………………. 63

3-2-4- صنعت کالا ………………………………………………………………………………………………………………. 64

3-2-5- صنعت متخصصان شیمیایی ……………………………………………………………………………………….. 65

3-2-6- صنعت مهندسی ……………………………………………………………………………………………………….. 66

………………………………………………. 67

3-4- کانال های توزیع …………………………………………………………………………………………………………… 68

3-5- محیط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ………………………………………………………………………………… 69

3-5-1- وابستگی به بازار های نفت و گاز ………………………………………………………………………………. 69

3-5-2- محدودیت های قانونی و سیاست گذاری …………………………………………………………………….. 74

3-5-3- چانه زنی و گره های ذینفع ………………………………………………………………………………………… 76

3-5-4- مشکلات تصویر سازی وپذیرش اجتماعی …………………………………………………………………. 78

فصل چهار :بازاریابی پروژه هایمهندسی موادشیمیایی ……………………………………………………………… 81

4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. 82

4-2- بازاریابی کارخانه های شیمیایی …………………………………………………………………………………….. 82

4-3- بازاریابی تکنولوژی سبز ………………………………………………………………………………………………… 91

4-4- بازاریابی کالاهای شیمیایی …………………………………………………………………………………………….. 95

4-4-1- گازها ………………………………………………………………………………………………………………………. 96

4-4-2- نفت ……………………………………………………………………………………………………………………….. 98

4-4-3- پالپ و کاغذ …………………………………………………………………………………………………………….. 101

4-4-4- فیبرها ……………………………………………………………………………………………………………………… 107

4-4-5- کود های شیمیایی ……………………………………………………………………………………………………. 108

4-4-6- کلرین …………………………………………………………………………………………………………………….. 109

4-5- پلاستیک ها و لاستیک ها ………………………………………………………………………………………………. 112

4-5-1- پلی الفین ها ………………………………………………………………………………………………………………. 114

4-5-2- پلی استایرن ها ………………………………………………………………………………………………………… 119

4-5-3- پلی وینیل کلراید ………………………………………………………………………………………………………. 120

4-5-4- پلی استر های اشباع نشده ………………………………………………………………………………………….. 122

4-5-5- فوم های پلی یورتان …………………………………………………………………………………………………. 124

4-5-6- رزین های ترفتالات پلی اتیلن …………………………………………………………………………………… 125

4-5-7- فیلم های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… 127

4-5-8- فیبر های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… 127

4-5-9- لاستیک ها ……………………………………………………………………………………………………………….. 128

4-5-10- لاستیک های طبیعی ………………………………………………………………………………………………… 129

4-5-11- لاستیک های ترکیبی ……………………………………………………………………………………………….. 130

4-5-12- الاستومر هایترموپلاستیکمبتنی بر استایرن …………………………………………………………….. 132

فصل پنجم : نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………… 133

…………………………………………………………………………………………………………………………. 134

5-2- پوشش ها و جلا دهنده ها …………………………………………………………………………………………….. 137

5-3- رنگ های نساجی ……………………………………………………………………………………………………….. 138

5-4- بازدارنده های فرسایش ………………………………………………………………………………………………… 139

5-5- مواد شیمیایی برای الکترونیک ها …………………………………………………………………………………… 141

5-6- کاتالیست ها ………………………………………………………………………………………………………………… 143

5-7- افزودنی های پلاستیک …………………………………………………………………………………………………. 145

5-8- آفت کش ها ………………………………………………………………………………………………………………… 148

5-9- پلیمر های ویژه …………………………………………………………………………………………………………… 150

5-10- مواد آرایشی ………………………………………………………………………………………………………………. 153

…………………………………………………………….. 157

5-12- روند های کلی ………………………………………………………………………………………………………….. 158

5-13- آفت کش ها، قارچ کش ها و حشره کش ها ………………………………………………………………….. 159

5-14- دانه های تغییر یافته ژنتیک ………………………………………………………………………………………….. 162

5-15- گیاهان به عنوان راکتو های شیمیایی …………………………………………………………………………….. 166

5-16- غذای کامل ……………………………………………………………………………………………………………….. 167

5-17- جنبه های قانونی ………………………………………………………………………………………………………… 168

5-18- بازاریابی داروها ………………………………………………………………………………………………………….. 170

5-19- عوامل اجتماعی و دموگرافیک(مردم شناسی) …………………………………………………………………. 172

5-20- تغییر نمودار بازاریابی ………………………………………………………………………………………………….. 176

5-21- بخش های بازار جدید ………………………………………………………………………………………………… 176

5-22- رقبای جدید ………………………………………………………………………………………………………………. 178

5-23- توسعه یک داروی جدید ……………………………………………………………………………………………… 178

5-24- پیش بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………….. 180

5-25- راه اندازی مجدد داروها …………………………………………………………………………………………….. 181

5-26- کانال های توزیع ………………………………………………………………………………………………………… 182

5-27- تجارت الکترونیک در صنعت شیمیایی …………………………………………………………………………. 184

5-27-1- اهمیت تجارت الکترونیک در بازاریابی …………………………………………………………………….. 184

5-27-2- مکان های بازار مواد شیمیایی مجازی ……………………………………………………………………… 185

5-28- بازار های نمایان شده ………………………………………………………………………………………………….. 187

5-28-1- dorado-نفت باکو ……………………………………………………………………………………………….. 187

5-28-2- بیزینس در چین ……………………………………………………………………………………………………… 190

5-29- بازبینی ……………………………………………………………………………………………………………………… 191

فهرست جدول ها

عنوان صفحه

فصل دوم

جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 34

جدول2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 35

جدول3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 36

جدول4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 49

فصل سوم

جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 66

فصل چهارم

جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 120

فصل پنجم

جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 134

جدول2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 136

جدول3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 141

جدول4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 143

جدول5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 144

جدول6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 146

جدول7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 150

جدول8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 154

جدول9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 157

جدول10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 164

جدول11 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 165

جدول12 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 175

جدول13 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 181

جدول14 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 189

فهرست شکل ها

عنوان صفحه

فصل اول

شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 4

شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5

شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5

شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 6

شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9

شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9

شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 10

شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 12

فصل دوم

شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 18

شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 20

شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 22

شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 29

شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 37

شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 38

شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 42

شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 48

شکل9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 48

شکل10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 52

فصل سوم

شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 58

شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 62

شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 62

شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 71

شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 71

شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 72

شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 73

شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 80

فصل چهارم

شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 84

شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 87

شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 87

شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 90

شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 92

مقالات و پایان نامه ارشد

شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 92

شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 97

شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 99

شکل9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 19

شکل10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 101

شکل11 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 102

شکل12 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 102

شکل13 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 103

شکل14 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 104

شکل15 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 106

شکل16 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 106

شکل17 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 110

شکل18 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 115

شکل19 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 116

شکل20 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 118

شکل21 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 121

شکل22 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 125

شکل23 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 130

شکل24 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 131

فصل پنجم

شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 134

شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 155

شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 159

شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 161

شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 161

شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 163

شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 171

شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 171

شکل9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 173

شکل10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 173

شکل11 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 174

شکل12 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 182

شکل13 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 183

 

چکیده :

در این پایان نامه نقش تکنیک ها و روش های کارآمد بازاریابی و فروش در صنعت شیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است. در واقع وظیفه ی اصلی بازاریابی که همان پیدا کردن بازار است و ترکیب منطقی از 4 عمل جذب کردن و جلب توجه مشتری، جذاب کردن محصول، برآورد کردن تقاضا و تخمین زدن تقاضاها، ترغیب مشتری برای خرید و پرداخت پول مورد مطالعه قرار گرفته سهم هر یک ارزیابی شده است. در این میان بر نقش توسعه استراتژی های بازاریابی، بازاریابی فناوری سبز و پیش بازاریابی ها به عنوان عوامل مهم تاثیر گذار به صورت موردی تاکید شده است. و در پایان هم فرآیند های ارتباطاتی به عنوان بستر ساز بازاریابی کارآمد در صنعت شیمی مشخص گردیده است.

فصل اول

مقدمه

1-1- مقدمه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...