دانلود پایان نامه ارشد:سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع |
…………………… 50
2-4-5- فرآیند خرید ……………………………………………………………………………………………………………… 51
2-4-6- جنبه های روان شناختی ……………………………………………………………………………………………… 53
فصل سوم : ساختار بازار بین المللی صنایع شیمیایی ………………………………………………………………….. 55
3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………….. 56
3-2- ویژگی های اساسی از شاخه های کلیدی ………………………………………………………………………… 57
3-2-2- صنعت داروسازی …………………………………………………………………………………………………….. 60
3-2-3- بیو تکنولوژی و صنایع تکنولوژی ژن …………………………………………………………………………. 63
3-2-4- صنعت کالا ………………………………………………………………………………………………………………. 64
3-2-5- صنعت متخصصان شیمیایی ……………………………………………………………………………………….. 65
3-2-6- صنعت مهندسی ……………………………………………………………………………………………………….. 66
………………………………………………. 67
3-4- کانال های توزیع …………………………………………………………………………………………………………… 68
3-5- محیط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ………………………………………………………………………………… 69
3-5-1- وابستگی به بازار های نفت و گاز ………………………………………………………………………………. 69
3-5-2- محدودیت های قانونی و سیاست گذاری …………………………………………………………………….. 74
3-5-3- چانه زنی و گره های ذینفع ………………………………………………………………………………………… 76
3-5-4- مشکلات تصویر سازی وپذیرش اجتماعی …………………………………………………………………. 78
فصل چهار :بازاریابی پروژه هایمهندسی موادشیمیایی ……………………………………………………………… 81
4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. 82
4-2- بازاریابی کارخانه های شیمیایی …………………………………………………………………………………….. 82
4-3- بازاریابی تکنولوژی سبز ………………………………………………………………………………………………… 91
4-4- بازاریابی کالاهای شیمیایی …………………………………………………………………………………………….. 95
4-4-1- گازها ………………………………………………………………………………………………………………………. 96
4-4-2- نفت ……………………………………………………………………………………………………………………….. 98
4-4-3- پالپ و کاغذ …………………………………………………………………………………………………………….. 101
4-4-4- فیبرها ……………………………………………………………………………………………………………………… 107
4-4-5- کود های شیمیایی ……………………………………………………………………………………………………. 108
4-4-6- کلرین …………………………………………………………………………………………………………………….. 109
4-5- پلاستیک ها و لاستیک ها ………………………………………………………………………………………………. 112
4-5-1- پلی الفین ها ………………………………………………………………………………………………………………. 114
4-5-2- پلی استایرن ها ………………………………………………………………………………………………………… 119
4-5-3- پلی وینیل کلراید ………………………………………………………………………………………………………. 120
4-5-4- پلی استر های اشباع نشده ………………………………………………………………………………………….. 122
4-5-5- فوم های پلی یورتان …………………………………………………………………………………………………. 124
4-5-6- رزین های ترفتالات پلی اتیلن …………………………………………………………………………………… 125
4-5-7- فیلم های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… 127
4-5-8- فیبر های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… 127
4-5-9- لاستیک ها ……………………………………………………………………………………………………………….. 128
4-5-10- لاستیک های طبیعی ………………………………………………………………………………………………… 129
4-5-11- لاستیک های ترکیبی ……………………………………………………………………………………………….. 130
4-5-12- الاستومر هایترموپلاستیکمبتنی بر استایرن …………………………………………………………….. 132
فصل پنجم : نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………… 133
…………………………………………………………………………………………………………………………. 134
5-2- پوشش ها و جلا دهنده ها …………………………………………………………………………………………….. 137
5-3- رنگ های نساجی ……………………………………………………………………………………………………….. 138
5-4- بازدارنده های فرسایش ………………………………………………………………………………………………… 139
5-5- مواد شیمیایی برای الکترونیک ها …………………………………………………………………………………… 141
5-6- کاتالیست ها ………………………………………………………………………………………………………………… 143
5-7- افزودنی های پلاستیک …………………………………………………………………………………………………. 145
5-8- آفت کش ها ………………………………………………………………………………………………………………… 148
5-9- پلیمر های ویژه …………………………………………………………………………………………………………… 150
5-10- مواد آرایشی ………………………………………………………………………………………………………………. 153
…………………………………………………………….. 157
5-12- روند های کلی ………………………………………………………………………………………………………….. 158
5-13- آفت کش ها، قارچ کش ها و حشره کش ها ………………………………………………………………….. 159
5-14- دانه های تغییر یافته ژنتیک ………………………………………………………………………………………….. 162
5-15- گیاهان به عنوان راکتو های شیمیایی …………………………………………………………………………….. 166
5-16- غذای کامل ……………………………………………………………………………………………………………….. 167
5-17- جنبه های قانونی ………………………………………………………………………………………………………… 168
5-18- بازاریابی داروها ………………………………………………………………………………………………………….. 170
5-19- عوامل اجتماعی و دموگرافیک(مردم شناسی) …………………………………………………………………. 172
5-20- تغییر نمودار بازاریابی ………………………………………………………………………………………………….. 176
5-21- بخش های بازار جدید ………………………………………………………………………………………………… 176
5-22- رقبای جدید ………………………………………………………………………………………………………………. 178
5-23- توسعه یک داروی جدید ……………………………………………………………………………………………… 178
5-24- پیش بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………….. 180
5-25- راه اندازی مجدد داروها …………………………………………………………………………………………….. 181
5-26- کانال های توزیع ………………………………………………………………………………………………………… 182
5-27- تجارت الکترونیک در صنعت شیمیایی …………………………………………………………………………. 184
5-27-1- اهمیت تجارت الکترونیک در بازاریابی …………………………………………………………………….. 184
5-27-2- مکان های بازار مواد شیمیایی مجازی ……………………………………………………………………… 185
5-28- بازار های نمایان شده ………………………………………………………………………………………………….. 187
5-28-1- dorado-نفت باکو ……………………………………………………………………………………………….. 187
5-28-2- بیزینس در چین ……………………………………………………………………………………………………… 190
5-29- بازبینی ……………………………………………………………………………………………………………………… 191
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
فصل دوم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 34
جدول2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 35
جدول3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 36
جدول4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 49
فصل سوم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 66
فصل چهارم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 120
فصل پنجم
جدول1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 134
جدول2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 136
جدول3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 141
جدول4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 143
جدول5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 144
جدول6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 146
جدول7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 150
جدول8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 154
جدول9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 157
جدول10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 164
جدول11 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 165
جدول12 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 175
جدول13 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 181
جدول14 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 189
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
فصل اول
شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 4
شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5
شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5
شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 6
شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9
شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9
شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 10
شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 12
فصل دوم
شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 18
شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 20
شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 22
شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 29
شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 37
شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 38
شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 42
شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 48
شکل9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 48
شکل10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 52
فصل سوم
شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 58
شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 62
شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 62
شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 71
شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 71
شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 72
شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 73
شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 80
فصل چهارم
شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 84
شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 87
شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 87
شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 90
شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 92
شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 92
شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 97
شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 99
شکل9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 19
شکل10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 101
شکل11 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 102
شکل12 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 102
شکل13 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 103
شکل14 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 104
شکل15 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 106
شکل16 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 106
شکل17 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 110
شکل18 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 115
شکل19 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 116
شکل20 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 118
شکل21 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 121
شکل22 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 125
شکل23 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 130
شکل24 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 131
فصل پنجم
شکل1 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 134
شکل2 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 155
شکل3 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 159
شکل4 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 161
شکل5 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 161
شکل6 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 163
شکل7 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 171
شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 171
شکل9 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 173
شکل10 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 173
شکل11 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 174
شکل12 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 182
شکل13 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 183
چکیده :
در این پایان نامه نقش تکنیک ها و روش های کارآمد بازاریابی و فروش در صنعت شیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است. در واقع وظیفه ی اصلی بازاریابی که همان پیدا کردن بازار است و ترکیب منطقی از 4 عمل جذب کردن و جلب توجه مشتری، جذاب کردن محصول، برآورد کردن تقاضا و تخمین زدن تقاضاها، ترغیب مشتری برای خرید و پرداخت پول مورد مطالعه قرار گرفته سهم هر یک ارزیابی شده است. در این میان بر نقش توسعه استراتژی های بازاریابی، بازاریابی فناوری سبز و پیش بازاریابی ها به عنوان عوامل مهم تاثیر گذار به صورت موردی تاکید شده است. و در پایان هم فرآیند های ارتباطاتی به عنوان بستر ساز بازاریابی کارآمد در صنعت شیمی مشخص گردیده است.
فصل اول
مقدمه
1-1- مقدمه
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-16] [ 11:28:00 ب.ظ ]
|