3-1.اهمیت و ضرورت تحقیق 14
4-1.اهداف تحقیق: 16
1-4-1.اهداف اصلی: 16
2-4-1. اهداف فرعی: 16
5-1.سؤالات تحقیق. 17
1-5-1.سؤال اصلی: 17
2-5-1.سؤال های فرعی: 17
6-1.تعاریف متغیرها تحقیق 18
1-6-1 .تعاریف مفهومی: 18
7-1.خلاصه فصل 23
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
1-2. مقدمه 25
2-2.بخش اول:چهارچوب نظری 25
1-2-2.هوش معنوی 25
1-1-2-2.تعریف هوش 25
2-1-2-2. معنویت 26
3-1-2-2. هوش معنوی 28
4-1-2-2.هوش معنوی و مؤلفه های آن 29
5-1-2-2. نقش عصب شناسی در هوش معنوی 35
6-1-2-2. دیدگاه های مؤلفان مختلف درباره هوش معنوی 36
7-1-2-2.رشد هوش معنوی 41
8-1-2-2.هوش معنوی و سلامت روانی 43
9-1-2-2.مؤلفه های هوش معنوی در اسلام 44
10-1-2-2.مقایسه هوش معنوی با هوشهای دیگر 46
11-1-2-2.خلاصه تعاریف 48
2-2-2.اخلاق حرفه ای 49
1-2-2-2.مقدمه 49
2-2-2-2.تعریف اخلاق 50
3-2-2-2..معانی و کاربردهای اخلاق 53
4-2-2-2.مفهوم اخلاق اداری 54
5-2-2-2.اخلاق واخلاق کار55
6-2-2-2.تعریف حرفه 57
7-2-2-2.تعریف اخلاق حرفه ای 59

مقالات و پایان نامه ارشد


8-2-2-2.اهمیت اخلاق حرفه ای در سازمان: 60
9-2-2-2.پیشینه مباحث اخلاقی 62
10-2-2-2.اصول پنج گانه اخلاق رهبری 64
11-2-2-2.توسعهاخلاق سازمانی66
11-2-2-2.موانع رشد اخلاق در سازمان ها 68
12-2-2-2.تئوری های اخلاق 71
3-2-2.اثربخشی 72
1-3-2-2.مفهوم اثربخشی 72
2-3-2-2.اثر بخشی فردی: 72
3-3-2-2.اثربخشی سازمانی 74
4-3-2-2 الگوهای رهبری اثربخش 77
3-2.بخش دوم:پیشینه تحقیق 79
1-3-2.تحقیقات انجام شده در داخل کشور 79
2-3-2.تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 83
4-2خلاصه فصل: 87
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
1-3.مقدمه: 90
2-3.روش تحقیق: 90
3-3.جامعه آماری : 90
4-3.حجم نمونه و روش نمونه گیری 92
5-3-ابزار جمع آوری اطلاعات: 92
6-3. روایی و پایایی ابزار سنجش و گردآوری اطلاعات 94
7-3.روش تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده 95
8-3.خلاصه فصل: 95
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1. مقدمه 97
4-2. بررسی متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان تحقیق 98
4-2-1. توصیف داده ها: 98
4-2-1-1. سن مدیران مورد مطالعه 98
4-2-1-2. میزان سابقه کاری مدیران 99
4-2-1-3. نوع مدرسه 101
4-2-1-4. میزان تحصیلات مدیران 102
4-2-1-5. سن معاونین مورد مطالعه 103
4-2-1-6. میزان سابقه کاری معاونین 104
4-2-1-7. میزان تحصیلات معاونین 106
4-3. بررسی وضعیت متغیر اثربخشی تحقیق در نمونه مورد مطالعه 109
4-3-1. وضعیت انعطاف پذیری معاونین مدارس مورد مطالعه چگونه است؟ 110
4-3-2. وضعیت روابط انسانی موجود در معاونین مدارس مورد مطالعه چگونه است؟ 111
4-3-. وضعیت کار گروهی در میان معاونین مدارس مورد مطالعه چگونه است؟ 112
4-4. تحلیل عاملی تأییدی متغیر های تحقیق 114
4-4-1. نیکویی برازش مدل 115
4-4-2. تحلیل عاملی مرحله اول سازه هوش معنوی 118
4-4-3. تحلیل عاملی مرحله دوم سازه هوش معنوی 121
4-4-4. تحلیل عاملی مرحله اول سازه اثر بخشی معاونین 124
4-4-5. تحلیل عاملی مرحله دوم سازه اثر بخشی 127
4-4-6. تحلیل عاملی مرحله اول سازه اخلاق حرفه ای 130
4-4-7. تحلیل عاملی مرحله دوم سازه اخلاق حرفه ای 134
4-4-8. آزمون فرضیه های تحقیق توسط تحلیل مسیر (تحلیل عاملی مدل ساختاری) 137
8-4.خلاصه فصل: 144
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1-5.مقدمه 146
2-5.تفسیر نتایج و یافته های پژوهش 148
1-2-5.سؤالات اصلی: 148
2-2-5.سؤالات فرعی: 150
3-5.تفسیر نتایج سؤالات پژوهشی 152
4-5.محدودیت های پژوهش 160

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...