• ……………………………………………………………………

 

فصل دوم :مطالعات نظری

مقدمه

 

    • بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………………………..26
    • رنسانس مفهوم بازاریابی…………………………………………………………………………………27
    • خط مشی های بازاریابی مؤسسات خدماتی……………………………………………………….29
    • اصل اساسی توسعه روابط………………………………………………………………………………30
    • چهار کاربرد های بازاریابی رابطه مند………………………………………..……………………….

2-6 پارادایم بازاریابی رابطه مند…………………………………………………………………………….29

2-7 ابعاد فلسفه بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………..30

2-7-1 بعد تاکتیکی…………………………………………………………………………………………………34

2-7-2 بعد استراتژیک…………………………………………………………………………………………….34

2-7-3 بعد فلسفی………………………………………………………………………………………………..34

2-8 تعریف مفهوم بازاریابی رابطه مند…………………………………………………………………….31

2-9 انواع بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………………..34

2-10 مزایای بازاریابی رابطه مند……………………………………………………………………………..35

2-10-1 منافع مشتریان…………………………………………………………………………………………….35

2-10-2منافع شرکت ها………………………………………………………………………………………….35

 

 

2-11 پی بند های بازار یابی رابطه مند…………………………………………………………………..35

2-12 استراتژی بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………….38

2-13 اجرای بازاریابی رابطه مند از طریق مدیریت روابط با مشتری……………………………….40

2-14 عوامل ارتقای پیوستگی رابطه با مشتری……………………………………………………………41

2-14-1 پیوند های مالی……………………………………………………………………………………………41

2-14-2 پیوند های اجتماعی………………………………………………………………………………………41

2-14-3 پیوند های ساختاری……………………………………………………………………………………..42

2-15 نگاهی به مفهوم کیفیت………………………………………………………………………………….43

2-16 کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………….43

2-17 تعاریف کیفیت…………………………………………………………………………………………….44

2-18 مفهوم کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………45

2-19 اهمیت کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………..46

2-20 ویژگی های خدمات……………………………………………………………………………………..47

2-21 اجزای تشکیل دهنده کیفیت خدمات………………………………………………………………..48

2-22 تأثیر تکنولوژی بر ویژگی های خدمات……………………………………………………………51

2-23 سنجش کیفیت خدمات………………………………………………………………………………….51

2-231سروکوال…………………………………………………………………………………………………… 51

2-23-2ابعاد و مؤلفه هایمدل سروکوال……………………………………………………………………51

2-24 کیفت خدمات،رضایت و وفاداری…………………………………………………………………..52

2-25 مفهوم رابطه ……………………………………………………………………………………………….53

2-26 تعریف رابطه از دو نگرش……………………………………………………………………………..53

2-26-1 نگرش رفتاری…………………………………………………………………………………………………

2-26-2 نگرش روانشناختی………………………………………………………………………………………..

2-27 اهمیت رابطه………………………………………………………………………………………………..54

2-28 بهبود بخشیدن به فرایند ارتباطات……………………………………………………………………55

2-29 تعریف کیفیت رابطه……………………………………………………………………………………..56

2-30 چرخه حیات روابط……………………………………………………………………………………..56

2-31 ابعاد کیفیت رابطه ………………………………………………………………………………………..57

2-31-1-1 رضایت مشتری………………………………………………………………………………………..58

2-31-1-2 رضایت ارتباطی………………………………………………………………………………………59

2-31-1-3 رضایت پس از خرید……………………………………………………………………………….59

2-31-2 تعهد ارتباطی………………………………………………………………………………………………59

2-31-3 اعتماد………………………………………………………………………………………………………..60

2-32 وفاداری……………………………………………………………………………………………………..61

2-32-1 وفاداری مشتری…………………………………………………………………………………………..61

2-33 تعاریف وفاداری مشتری………………………………………………………………………………..62

2-34 مزایای وفاداری مشتری………………………………………………………………………………….63

2-35 انواع وفاداری………………………………………………………………………………………………63

2-36 اصول ایجاد وفاداری…………………………………………………………………………………….64

2-37تبلیغات دهانبه دهان……………………………………………………………………………………65

2-38 رابطه بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان…………………………………………………..66

2-39 تعریف واژه بیمه…………………………………………………………………………………………..66

2-40 سیر تحول بیمه…………………………………………………………………………………………….66

2-40-1 تاریخچه بیمه در ایران………………………………………………………………………………….66

2-41 بازاریابی رابطه مند در صنعت بیمه…………………………………………………………………67

2-42 نگاهی به وضعیت بیمه های زندگی در ایران……………………………………………………..68

2-43بیمه کارآفرین………………………………………………………………………………………………69

2-43-1 موضوع شرکت……………………………………………………………………………………………69

2-43-2 اهداف شرکت……………………………………………………………………………………………..69

2-43-3 تعهدات بیمه کارآفرین………………………………………………………………………………….70

2-44 چشم انداز آینده بازار بیمه های زندگی ………………………………………………………….70

2-45 پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………….70

2-45-1 تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………………..70

2-45-2 تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………71

 

فصل سوم : روش شناسائی تحقیق (متدولوژی)

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………

    • روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………..
    • جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………….
    • حجم نمونه و روش اندازه گیری…………………………………………………………………………

3-3-1 حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………….

3-3-2 روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………

    • متغیر های مستقل و وابسته………………………………………………………………………………….
    • ابزار جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………………………….

3-5-1 پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..

    • تعیین روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………….
    • پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………
    • روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………..

        • آزمون کولموگروف اسمیرنوف………………………………………………………………………
        • ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر………………………………………………

3-8-3 مراحل مدل معادلات ساختاری……………………………………………………………………….

 

 

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل یافته های تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………

    • روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………

4-2 مراحل انجام آزمون آماری………………………………………………………………………………

4-2-1آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………….

4-2-1-1 آمار توصیفی جنسیت……………………………………………………………………………..

4-2-1-2 آمار توصیفی سن……………………………………………………………………………………

4-2-1-3 آمار توصیفی تحصیلات…………………………………………………………………………….

4-2-1-4 آمار توصیفی سابقه آشنایی……………………………………………………………………….

4-2-2 آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………..

2-2-2-1 آزمون کلموگروف اسمیرنوف…………………………………………………………………….

4-2-3 تحلیل عاملی تأییدی متغیر های پژوهش……………………………………………………………..

4-2-3-1 شاخص های نکویی برازش مدل…………………………………………………………………….

4-2-4 تحلیل عاملی تأییدی……………………………………………………………………………………..

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………

    • خلاصه پژوهش…………………………………………………………………………………………….
    • نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………….
    • پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………..

5-3-1 پیشنهادات حاصل تحقیق ……………………………………………………………………………

5-3-2 پیشنهادات برای محققین بعدی …………………………………………………………………………

 

 

فهرست جدول ها

عنوانصفحه

 

    • جدول تعاریف بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………34
    • جدول مقایسه بازاریابی تهاجمی و بازاریابی تدافعی……………………………………………35
    • جدول تأثیر افزایش 5% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال مشتری…………41

2-4 جدول تعاریف کیفیت خدمت…………………………………………………………………………46

2-5جدول ابعاد کیفیت رابطه در مطالعات مختلف……………………………………………………59

2-6 جدول تأثیر افزایش 5% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال………………………68

پایان نامه

    • جدول مقدار آلفای کرانباخ برای متغیر های پژوهش………………………………………………
    • جدول آزمون های مورد استفاده جهت آمار استنباطی ……………………………………………
    • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع جنسیت……………………………………………………..
    • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سنی…………………………………………………………
    • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع تحصیلات………………………………………………
    • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سابقه آشنایی…………………………………………….
    • جدول نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف…………………………………………………….
    • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت……………….
    • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت………………………………..
    • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه……………………………
    • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه………………………………
    • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و وفاداری……………………………..
    • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و وفاداری…………………………………….

4-13 اثر پیوند های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت، رابطه و وفاداری مشتری…….

4-14 جدول وضعیت شرکت بیمه کار آفرین در این تحقیق…………………………………….

4-15 جدول رتبه بندی بر اساس نتایج آزمون فریدمن………………………………………………

 

فهرست نمودارها

عنوانصفحه

    • نمودار چرخه حیات روابط و سختی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده…………………58
    • نمودار سیر تکاملی وفاداری……………………………………………………………………………63
    • نمودار درصد سهم رشته های بیمه از حق بیمه تولیدی بازار بیمه کشور………………..70
    • نمودار توزیع جنسیت مربوط به پاسخ دهندگان………………………………………………………
    • نمودار توزیع مربوط به سن پاسخ دهندگان………………………………………………………..
    • نمودار توزیع مربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………
    • نمودار توزیع مربوط به سابقه آشنایی پاسخ دهندگان……………………………………………….

 

فهرست شکل ها

عنوانصفحه

    • شکل تأثیر وجود آهنربا بر حوزه های مغناطیسی جسم مغناطیسی…………………………28
    • شکل بازاریابی در صنایع خدماتی…………………………………………………………..…….29
    • شکل عوامل مؤثر بر ضرورت توسعه روابط با مشتری……………………………………..31
  • شکل تفاوت بازاریابی رابطه مند و معامله ای…………………………………………………….
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...